Teknoloji Haberleri ve Son Dakika Teknoloji Gelişmeleri

Elon Musk'ın Falcon 9 roketinin uçuş izni iptal oldu Elon Musk'ın Falcon 9 roketinin uçuş izni iptal oldu Elon Musk'ın, bir ay içinde ikinici kez iniş kazası yaşayan roketi için uzaya çıkma izni geri alındı. Peki yıllardır uzaya çıkıp inan Falcon 9'a ne... 3 saat önce
Ödev yaparken yeni bir dinozor türü keşfetti Ödev yaparken yeni bir dinozor türü keşfetti ABD'de bir öğrenci, ödev yapmak için satın aldığı fosilleri incelerken daha önce bilinmeyen yeni bir dinozor türünü keşfetti. 4 saat önce
Yapay zekaya göre, Dünyadaki en iyi telefon hangisi? Yapay zekaya göre, Dünyadaki en iyi telefon hangisi? Dev firmalar, ikinci el otomobil fiyatlarına yaklaşan amiral gemisi modelleriyle dünyanın en iyi telefonunu ürettiklerini iddia ediyor olabilirler.... 5 saat önce
50 yıl yaşayabilen böcekle tanışın 50 yıl yaşayabilen böcekle tanışın “Bu böcek çok yaşlanmış” gibi bir cümle ile karşılaşmayı herhalde kimse beklemez. Ama bu böcek, size tam olarak bunu söyletmeye... 6 saat önce
Vivo, Android 15 güncellemesinde Google'a bile çalım atmayı başardı Vivo, Android 15 güncellemesinde Google'a bile çalım atmayı başardı Android 15'in ilk olarak Google'ın kendi Pixel telefonlarına gelmesini beklemek çok da yanlış olmaz. Ama görünüşe bakılırsa Vivo, bu kez Google'a... 7 saat önce
Windows 11 Dosya Gezgini'ne bir yeni sekme daha geliyor Windows 11 Dosya Gezgini'ne bir yeni sekme daha geliyor Microsoft, Windows 11'in Dosya Gezgini'ne, kullanıcıların paylaşılan dosyaları daha kolay bulabilmeleri için yeni bir sekme daha eklemeye... 8 saat önce
GeForce RTX 5090 ve RTX 5080 için yeni iddia GeForce RTX 5090 ve RTX 5080 için yeni iddia GeForce RTX 5090 ve RTX 5080'in çıkış tarihi için bir kez daha CES 2025 işaret edildi. Dahası, her iki GPU için bazı teknik özellikler de... 9 saat önce
LG akıllı TV'ler, siz izlemezken reklam panosuna dönüşüyor LG akıllı TV'ler, siz izlemezken reklam panosuna dönüşüyor LG, bazı akıllı TV'lerinde ekran koruyucu olarak reklamlar göstermeye başladı. Neyse ki dileyenler, bu reklamları kolayca kapatabiliyor. 10 saat önce
Apple'dan yeni bir cihaz ve yeni bir işletim sistemi geliyor Apple'dan yeni bir cihaz ve yeni bir işletim sistemi geliyor Apple, akıllı ev teknolojilerinde merkezi bir kumanda olacak yeni bir ekran hazırlıyor olabilir. 2025'te duyurulacağı beklenen bu kumada, aynı... 20 saat önce
YouTube'da yeni kriz: Adele ve Green Day gibi sanatçılar engellendi YouTube'da yeni kriz: Adele ve Green Day gibi sanatçılar engellendi YouTube, SESAC ile olan lisans anlaşmasının sona ermesi nedeniyle Adele, Green Day, Bob Dylan gibi sanatçıların bazı şarkılarını ABD'de erişime... 22 saat önce
Galaxy S25  Ultra ile ilgili kritik bilgi "%100 doğrulandı" Galaxy S25 Ultra ile ilgili kritik bilgi "%100 doğrulandı" 2025'in başında piyasaya çıkması beklenen Galaxy S25 Ultra hakkında çok merak edilen bir bilgi, yeni sızıntıya göre "%100 doğrulandı." 1 gün önce
Bu oyunda hile yapan, kurbağaya dönüşüyor Bu oyunda hile yapan, kurbağaya dönüşüyor Valve'nın yeni multiplayer shooter'ı Deadlock, oyuncuları hile yapma fikrinden soğutmak için ilginç bir yöntem deniyor: Onları kurbağaya... 1 gün önce
Apple Intelligence, iPhone'unuzda ne kadar yer kaplayacak? Apple Intelligence, iPhone'unuzda ne kadar yer kaplayacak? Apple'ın Apple Intelligence'ının iPhone'unuzun depolama alanının ne kadarını dolduracağı resmi olarak açıklandı. Ve bu açıklanan alan, zamanla daha... 1 gün önce
Kara delikler hakkında gökbilimcileri şaşırtan yeni keşif Kara delikler hakkında gökbilimcileri şaşırtan yeni keşif Kara deliklerden püsküren madde jetlerinin, yıldız patlamalarına yol açabiliyor olması gökbilimcileri şaşırttı. Bu keşif, jetlerin evrendeki rolüne... 1 gün önce
Netflix aboneliğinize dahil olan, ücretsiz 4 harika özellik Netflix aboneliğinize dahil olan, ücretsiz 4 harika özellik Netflix'e abone olmak demek, sadece film ve dizi izlemek anlamına gelmiyor. İşte Netflix aboneliğinize dahil olan ve tamamen ücretsiz olarak sunulan... 1 gün önce
Yeni internet yalanı: Muzlarda örümcek yumurtası varmış! Yeni internet yalanı: Muzlarda örümcek yumurtası varmış! Sosyal medyadaki paylaşılan büyük bir yalanın aniden viral hale gelmesi, pek çok insanın muz yemekten tiksinmesine yol açtı. Peki neydi bu yalan... 1 gün önce
Popüler macOS uygulaması, 2025'te Windows'a geliyor Popüler macOS uygulaması, 2025'te Windows'a geliyor Raycast isimli uygulama ilk olarak 2020'de piyasaya sürüldü ve macOS masaüstü ve dizüstü bilgisayar sahipleri için popüler bir uygulama haline... 1 gün önce
Rusya'nın süper silahı "Şeytan II" için işler iyi gitmiyor Rusya'nın süper silahı "Şeytan II" için işler iyi gitmiyor Yeni uydu görüntüleri, Rusya'nın üzerinde çalıştığı süper silahı "Şeytan II” için işlerin iyi gitmediğini gösteriyor. 1 gün önce
Bilim insanları yerçekimini "görmenin" yeni bir yolunu buldu Bilim insanları yerçekimini "görmenin" yeni bir yolunu buldu Çığır açan yeni bir çalışma, insanlık tarihi boyunca ilk kez yerçekimini "görmemizi" sağlayabilir. 1 gün önce
Yıldız isim, "The Penguin" dizisinin tartışmalı sahnesini anlattı Yıldız isim, "The Penguin" dizisinin tartışmalı sahnesini anlattı Colin Farrell, HBO'nun "The Penguin" dizisindeki işkence sahnesinde kullandığı detaylı protezlerle karakterine derinlik katıyor. Farrell, bu... 1 gün önce