Hasar almış bir profilin nedeni aynı profilden iki tane olmasıdır. Sorunun üstesinden gelmek için profili silip yeni bir
tane oluşturmalısınız. İlk olarak Outlook'u kapatın. "Posta" sembolünün üzerine çift tıklayarak açtıktan sonra kontrol panelindeki "Profilleri Göster" simgesine tıklayın. Profilin ismini not aldıktan sonra "Sil" tuşuna tıklayın ve ardından "Evet" tuşuna tıklayarak güvenlik sorgusunu onaylayın. Korkmanıza gerek yok, bu adımla profil dosyalarınızı silmiş olmadınız. Sadece profil ayarlarından silinmiş oldu. Şimdi Windows Explorer'ı başlatıp adres satırına "%userprofile%" komutunu girerek "Enter"a basabilirsiniz. "Arama" ikonuna tıklayın. Arama terimi olarak profilin ismini kutuya girdikten sonra "Enter"a basın. Çıkan sonuçlarda bu profile ait tüm dosyaları silin. Dikkat etmeniz gereken nokta geçerli kullanıcı bilgilerini içeren PST (Personal Store) dosyasını silmemek olacaktır. Kontrol panelinden "Posta"ya tıklayarak yeni bir profil yaratın. Açılan diyalog kutusundan "Profilleri Göster"e tıkladıktan sonra "Ekle"ye tıklayın. Profilinize bir isim verdikten sonra "Tamam"a tıklayarak işlemi onaylayın. Açılan diyalog penceresinden yeni bir e-posta hesabı yaratmadan çıkış yapın. "Posta" diyalog kutusu altında bulunan "Daima bu profili kullan" seçeneğini aktif hale getirip yaratmış olduğunuz yeni
profili seçin. Yaptığınız ayarları "Uygula"ya ve ardından "Tamam"a tıklayarak onaylayın. Outlook'u yeniden başlattığınızda PST dosyasındaki klasörleriniz artık tek bir klasör olarak görünecektir.