Bazı yazıcı modelleri Internet Explorer 9'dan sayfa çıktısı alırken sorun yaşayabiliyor. Bu modeller arasında imageRUNNER, imageCLASS, imagePRESS, Satera, i-SENSYS, LaserShot ve imagePROGRAF bulunuyor. Cihaz sistemleri tamamen birbirinden farklı olabiliyor. Bazen hiç çıktı alınamadığı gibi bazen de "script error" ya da "internal error" gibi hata mesajları görülebiliyor. Sonuçta Internet Explorer'dan istediğiniz sayfanın çıktısını alamıyorsunuz. Sorun Canon sürücüleri ile çıktı alınması için Internet Explorer'ın kullandığı XPS-API sisteminin çakışmasından kaynaklanıyor. Bu sorun genellikle yazıcıların standart ayarlarından kaynaklanıyor. Örneğin renk ayarlarında ya da iki sayfayı tek bir sayfada çıktı almak için yaptığınız değişiklikler bu uyumsuzluğa neden oluyor. Aslında sorun yazıcınızdan değil Internet Explorer'ın kullandığı XPS-API'den kaynaklanıyor. API'yi kullanan diğer yazılımlarla da uyumsuzluk sorunu yaşamanız olası. Sorunun çözümü ise hayli basit: Microsoft'un yayınladığı yamayı kullanarak bu hatayı giderebilirsiniz. Yamayı http://support.microsoft.com/kb/2522422 adresinden indirebilirsiniz.