Aslında oyunlarda karşılaştığınız bu tarz seviyelerin sorumlusu sadist oyun tasarımcıları değil, teknolojinin çok doğal bir gelişimi.
Bu sorundan mustarip oyunlar arasında, kullanıcının kötü tavşanlarla savaşan küçük bir yaban tavşanını yönettiği, popüler "Rayman Raving Rabbids" de var. Böyle oyunlar genelde Kuzey Amerikan piyasası için geliştiriliyor ve burada kullanılan NTSC TV standartlarına göre optimize ediliyor. Bu oyunlar bir şekilde Avrupa pazarına girdiklerinde yerel TV standartlarına, yani Fransa için SECAM'a, Türkiye içinse PAL'a dönüştürülüyor. PAL'da, NTSC'nin tazeleme hızı olan 60 Herz'e karşılık sadece 50 Hz kullanılıyor. Bu da oyunları etkileyebiliyor. Eğer tasarımcılar bir işin tamamlanması için 30 saniye verdiyse, bir PAL sistemde saniyeler daha çabuk geçiyor ve süre 28 saniyede doluyor. Halbuki o iki saniyeyi kullanabilseniz belki de bölümü geçeceksiniz.
Vereceğimiz ipucu ile bu haksızlığın üstesinden gelebilirsiniz: Sırf bu bölümü geçmek için, Wii oyun konsolunuzu PAL frekansından (50 Hz) NTSC frekansına (60 Hz) getirin. Bunun için de önce ana menüden Wii Buton'a tıklayın, sonra Wii system settings'e geçin. Burada üçüncü sekmeyi etkinleştirip Screen seçeneğini işaretleyin.
Television adlı menü seçeneği açılacak ve size 50 Hz, 60 Hz, EDTV ve HDTV seçeneklerini sunacak. 60 Hz'i seçin.
Normalde, günümüz TV'leri NTSC frekansını görüntülemede sorun yaşamıyor. Ancak bazı özel durumlarda titreşen ya da üzerinden bantlar geçen grafikler olabiliyor. Bu yüzden, istediğiniz bölümü geçince 50 Hz frekansa dönmek en iyisi.