Yaklaşık otuz yıldır faaliyetlerini sürdüren Zyxel, yenilikçi ürün ve çözümleri ile yıllardır dünyayı birbirine bağlıyor. Şirket, yenilediği kurumsal kimliği ile müşterilerinin işlerini ve bireylerin de hayatlarını kolaylaştırırken; dünyayı pozitif yönde değiştirecek teknolojileri geliştirmek için Pazar lideri konumunda çalışmalarını sürdürecek.
Araştırma şirketi Gartner, 2020 yılına kadar kullanıcıların 21 milyar internete bağlı cihaz kullanacağına dikkat çekiyor. İnternete bağlı cihazların sayısındaki bu artış, daha verimli iş yerleri, yaşam için yeni teknoloji fikirleri ve yepyeni iş modelleri anlamına geliyor. Tüm bu gelişmelere ışığında dünya aslında çok büyük bir potansiyel taşıyor. Ancak bu potansiyelin tetikleyeceği fırsatlar zaman zaman yavaş, güvensiz ve sınırlı ağ erişimi arasında kalıyor. İşte tam da burada devreye girecek olan Zyxel, sınırlı iletişim kapasitesi sorununu ortadan kaldıran hızlı, güvenli ve kesintisiz çözümlerle yenidünya fırsatlarının önünü açmaya hazırlanıyor.
Zyxel en ciddi ortağınız
Zyxel, Ağ Dünyasındaki İş Ortağınız (Zyxel-Your Networking Ally) sloganı ile rekabet gücüne ve müşterileriyle olan yakın ilişkilerine vurgu yapıyor.
Kurumlar her zaman kendi işlerindeki sorunları anlayıp; bunlara uygun çözüm sunabilen konusunda uzman bir iş ortağına ihtiyaç duyuyor. İşte Zyxel de kendisini tam olarak bu noktada konumlandırıyor. Bu yeni slogan; Türkiye'de turizm, eğitim ve perakende sektöründen yüzlerce kurumun başarı hikayeleri ile fark yaratmış ve bir adım öne çıkmış işletmelerin elde ettiği ayrıcalığa dikkat çekiyor.
Zyxel, sahip olduğu uçtan uca entegre çözümleri ile müşterilerinin her zaman yanında duran ve onlara teknolojik anlamda iş akışlarında katma değer oluşturmaları için yol gösteren bir iş ortağı profili çiziyor. Zyxeluluslararası Başkanı Gordon Yang, çözüm sunma yolundaki bu değişimi "dinamik, güçlü ve heyecan verici" olarak tanımlıyor.
Bu güçlü ve kökten değişim sürecinde çok samimi ve içten olduklarına dikkat çeken Yang," Kendi teknolojilerini üreten ve lider konumda olan bir şirketiz. Bu değişimi heyecan verici buluyorum. Çünkü müşterilerimizin potansiyelini ortaya çıkartarak hedeflerine ulaşmalarını sağlayacakları iş ortakları olarak her zaman yanlarında olmayı taahhüt ediyoruz" dedi.
Logo da değişti
Zyxel'in kurumsal kimliğinin değişmesiyle logosunda da bir değişim yaşanıyor. Bu yeni logo yenilenen vizyonu ve başlayan içten dışa tüm değişimi gözler önüne seriyor.
Yeni logonun tam merkezinde yer alan bükümlü X harfi Zyxel'in kablolu ve kablosuz teknolojilerinin Zyxel ile müşterileri arasındaki bağlantısını simgelediğini belirten Zyxel Türkiye Genel Müdürü Vefa Tarhan "Logonun altında kalan "Ally" kelimesinin karakterleri ise Zyxel'in cana yakın ve destekleyici karakterini simgeliyor" diyor.
Yenilenen kurumsal kimlik, Zyxel'in, çeşitli uygulamalar ve dikey pazarlar için sunduğu zengin ve uçtan uca ürün yelpazesine vurgu yapıyor. Ayrıca yeni logo ve kurumsal kimlik parlak beş farklı renk seçeneği ile kullanılıyor.
Yeni ve dostane Ally karakterleri Zyxel ürünlerinin müşteriler için farklı avantajlar taşıdığını simgeliyor.