Sandisk Corporation, 2025 yılı itibariyle yeni başlangıcına işaret eden yeni kurumsal markasının ve kreatif rotasının tanıtımını gerçekleştirdi.
Sandisk’in yeni kreatif rotası, insanların sınırlar olmadan ilerlemesi için yollar ve olanaklar yaratarak yüzü tamamen geleceğe dönük bir yaklaşımı temsil ediyor ve şirket, içinde bulunduğu anla gelecek beklentisini birleştirmeyi hedefliyor. Bu anlayış, insanları hedeflerine yaklaştırmayı ve hem ilerleme kaydetmek hem de gelecekteki büyümeyi sağlamak için bir iş birliği alanı güdüyor.
Sandisk Kreatif Başkan Yardımcısı Joel Davis yeni marka kimliği ile ilgili olarak şunları söyledi: “İnsanların verilerinin potansiyelini görmelerini ve hedeflerini gerçeğe dönüştürme yolunda ilerlemelerini sağlamak yaptığımız işin merkezinde yer alıyor. Tam da bu sebeple, bu düşüncenin ruhunu yansıtan bir marka yaratma konusunda çok kararlı davrandık. Görsel marka kimliğimiz, hem gelecekten hem de müşterilerimizin veriyi tüketme biçimlerinin çeşitliliğinden ilham alıyor. Logosunda tek pikselle başlayan yeni Sandisk marka kimliği, ilerlemenin ulaşılacak bir son nokta olmayıp bir varoluş biçimi olduğu fikrine dayanıyor ve cesur bir görsel dil sergiliyor.”
Yeni Sandisk Görsel Tasarım Özellikleri
Şirketin açıklamasına göre yeni Sandisk markası, inovasyonu tam merkezine almak ve yansıtmak üzere tasarlanmış. Logonun temiz çizgileri ve minimalist tasarımı, Flash teknolojisinin hızını ve verimliliğini güçlü bir şekilde yansıymayı amaçlarken, ikonik açık D harfi, piksel odaklı yenilikçi bir S harfiyle birleşiyor ve her ikisi de iş birliğini ve ortaklığı simgeleyerek teknolojinin geleceğini şekillendiriyor.