Yahoo'daki değişimler bitmiyor. Önce CEO'sunu değiştiren ve zekası kadar güzelliğiyle de medyada övgü toplayan Marissa Mayers'ı şirketin başına getiren Yahoo, ardından yeni CEO'nun girişimleri ile pek çok popüler adım attı. Tumblr'ı satın alması da bunlardan biriydi.
Yine kısa dönem önce, Çin'deki pazar payını arttırmak ve gelecekte Çin pazarındaki gücünü kourmak için stratejik bir karar alıp, Çin'de Yahoo Mail hesaplarını, yine kendisine ait olan Çin'li Alibaba servisine aktardı. Bu operasyon her ne kadar çok garip görünse de, Yahoo'nun kısa vadede bu operasyon ile milyarlarca dolar kazanması bekleniyor. Yani, son derece akıllıca ve çok stratejik düşünülerek atılmış bir adımdı.
Son olarak da Yahoo, artık herkesin ezberlediği eski logosunu değiştirme kararı aldı ve yeni logosunu açıkladı. Yeni logo, eski Logo'nun yanında biraz daha ciddi ve ince duruyor ancak bu da Yahoo'nun yeni imajına uyuyor. İnsanların daha fazla güvenebileceği, ciddi bir kurum olduğunu ama aynı zamanda kullanıcılarının tüm ihtiyaçlarını düşünen ince, nazik, düşünceli bir hizmet sağlayıcı olduğunu vurguluyor.