Vodafone yatırımcıları ve çalışanları buluştu

Vodafone Ticari Operasyonlar Zirvesi'nde 5 bin kişi 4.5G'yi denedi.

Vodafone Antalya'da buluştu

Türkiye'nin Dijital Dönüşümü'ne liderlik etme vizyonuyla "Mükemmel Müşteri Deneyimi" için hizmet yatırımlarını aralıksız sürdüren Vodafone, yatırımcılarını, çalışanlarını ve bayilerini Antalya'da gerçekleştirdiği Vodafone Ticari Operasyonlar Zirvesi'nde bir araya getirdi. Antalya Sueno Golf Resort Otel'de düzenlenen zirveye Türkiye'nin 81 ilinden Vodafone'un çalışanları, yatırımcıları ve bayileri olmak üzere 5 bine yakın kişi katıldı. 7 günlük zirvenin katılımcıları kurulan stantlarda, 1 Nisan 2016'da hayatımıza girecek olan 4.5G teknolojisini deneyimleme imkânı buldu. Zirvede ayrıca, Vodafone'un dört başlıktan oluşan yeni Müşteri Memnuniyeti Programı anlatıldı. Gerçekleşen oturumlarda yeni dönemde etkin Dijital Dönüşüm Liderliği vizyonu ile uygulamaya alınan projeler ve mağaza yatırımları üzerinde duruldu. Çeşitli aktiviteler ve gala yemekleriyle renklenen zirvede Serdar Ortaç, Sibel Can ve Kubat da sahne alarak katılımcılara keyifli anlar yaşattı.

M.Sinan Kızıldağ: 2 yılda 200 milyon TL'lik yatırımla 1.200 mağazamızı yeniledik

Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı M.Sinan Kızıldağ, şunları söyledi: "Türkiye'nin Dijital Dönüşümü'ne liderlik etme vizyonumuz çerçevesinde mükemmel müşteri deneyimi için hizmet alanında önemli yatırımlarımızı sürdürüyoruz. Şu ana kadar 1.200 mağazamızı yeniledik. Mağazalarımızın Dijital Dönüşümü için bayi yatırımları da dâhil olmak üzere 2 yılda toplam 200 milyon TL'nin üzerinde yatırım yaptık. Müşterilerimizi yaptığımız her işin merkezine yerleştiriyoruz. Stratejimiz, her bir müşterimize bizim için değerli olduklarını hissettirmeye, müşterilerimizin sorun ve şikâyetlerini olabildiğince hızlı bir şekilde çözüme ulaştırmaya dayanıyor. Uyguladığımız bu strateji ile hem yeni hem de mevcut müşterilerimizin taleplerini en iyi şekilde karşılayarak tam 5 yıldır 'En Çok Tavsiye Edilen Operatör' olma başarımızı sürdürüyoruz. Bu başarıya ulaşmamızda önemli rolü olan yatırımcılarımızı ve mağaza çalışanlarımızı Vodafone Ticari Operasyonlar Zirvesi'nde bir araya getirmekten mutluluk duyuyoruz. Türkiye'nin dijital dönüşümüne liderlik etme vizyonumuz doğrultusunda bugüne kadar müşteriye dokunan her alanda yaptığımız çalışmaları yeni servisler ve avantajlı teklifler ekleyerek bir üst seviyeye taşıyan bir programla müşterilerimizin karşısına çıkıyoruz. Türkiye'de herkese onları önemsediğimizi ve Vodafone müşterisi olmanın bir ayrıcalık olduğunu göstermek için en mükemmel müşteri deneyimini sağlamak amacıyla geliştirdiğimiz yeni Müşteri Memnuniyeti Programımız ile bu alanda yeni bir dönem başlattık. Zirve, perakende kanalındaki paydaşlarımızla bu yeni dönemle ilgili gelişme ve hedeflerimizi paylaştığımız önemli bir platform oldu. Türkiye için değer yaratma vizyonumuz çerçevesinde bugüne kadar olduğu gibi gelecekte de yatırımlarımızı artırarak sürdürme kararlılığındayız. Zirvemiz boyunca tüm misafirlerimize 4.5G teknolojisini yaşatmaktan; çalışanlarımızı, bayilerimizi, yatırımcılarımızı 4.5G'ye hazırlamaktan mutluluk duyduk. 1 Nisan 2016'da Vodafone ailesi olarak 81 ilde 4.5G'yi tüm abonelerimize sunmak için hazır olacağız."

Hazırlıklar 4 ay sürdü

Vodafone Ticari Operasyonlar Zirvesi'nin hazırlıkları 4 ay sürdü. Bu kapsamda, 445 kişilik bir ekip görev yaptı. 28 tır dolusu teknik ve dekor ekipmanın kullanıldığı kurulum için 78 kilometrelik kablo, 325 adet robot ışık ve 5 adet 400 kilowatt jeneratör kullanıldı. Kurulumlar 120 saat sürdü. Toplantı açılışında otomasyon ve timecode şov programlama teknolojisi, Türkiye'de ilk kez Vodafone Ticari Operasyonlar Zirvesi'nde uygulandı.

Okuyucu Yorumları