Vodafone, bu vizyonunonline müşteri hizmetleri üzerindeki yansıması olarak Mart ayında alternatif iletişim platformu Vodafone Forum'u hayata geçirdi.
Farklı mobil iletişim ihtiyaçlarına yönelik fikir ve deneyimlerin paylaşıldığı yenilikçi bir keşif alanı olanve 7 ay içinde 680.000 ziyaretçiyi ağırlayan Vodafone Forum, sosyal medya üzerinden müşteri istek ve beklentilerinin analiz edilip, bu doğrultuda gerekli aksiyonların planlanmasına da katkı sağlıyor. Kullanıcılardan gelen yoğun talep üzerine Aylık CepNet paketlerinin sınırsız internet, sabit fiyat garantisi ve yeni avantajlarla tekrar abone alımına açılmasında öncü rol oynayan Vodafone Forum, sosyal medyada kullanıcıların sesini temsil eden iletişim kanalı olarak, Vodafone Türkiye'nin müşteri odaklı aksiyonlarını şekillendiriyor.
Vodafone Forum, merakla beklenen cihazları kullanıcılarıyla buluşturuyor
Mobil teknolojilere ilişkin katılımcı ve ücretsiz bir paylaşım platformu olan Vodafone Forum, Türkiye'ye sınırlı sayıda gelecek olan ya da gelmeden önce büyük ilgi gören cihazların müşteri talepleri doğrultusunda önceden sipariş edilerek, istenilen Vodafone Cep Merkezleri'ne yönlendirildiği bir iletişim kanalı olarak fark yaratıyor. Bugüne kadar çok sayıda Samsung Galaxy S III ve yeni iPad modelini meraklılarıyla buluşturan Vodafone Forum üzerinden sunulan cihaz desteklerinin, ilerleyen dönemlerde artarak devam etmesi planlanıyor.
Sadece Vodafone'lulara değil, sosyal medyayı aktif kullanan tüm operatör kullanıcılarına açık olan; tarife ve kampanyalardan ürün ve servislere birçok konuda gerçek zamanlı bilgi paylaşımına olanak sağlayan Vodafone Forum'da bugüne kadar 20 bine yakın ileti, 9 milyonu aşkın kez görüntülendi.
"Tam bir etkileşim ve keşif platformu"
Hakan Çelik: "Vodafone Forum, kullanıcılarımız için tam bir etkileşim ve keşif platformu haline geldi"
Vodafone Türkiye Müşteri Hizmetleri ve Online Servisler Direktörü Hakan Çelik, konuyla ilgili yaptığı açıklamada tüm Türkiye'nin mobil teknolojilerin olanaklarından gönül rahatlığı ile yararlanması hedefiyle çalıştıklarının ve ihtiyaç odaklı çözümler geliştirerek, müşterilerinin hayatını kolaylaştırmayı hedeflediklerinin altını çizerken, şunları söyledi:
"Hedefimiz, Türkiye'deki herkesin Vodafone'un sunduğu dünya kalitesinde teknolojiye eşit bir şekilde erişmesi; eriştikten sonra ise kolaylıkla kullanıp yaşam kalitesini artırması. Bu doğrultuda satış öncesi ve sonrasında müşterilerimize temas etmemize olanak sağlayan iletişim kanallarını, onların ihtiyaç ve beklentileri doğrultusunda genişletiyor ve zenginleştiriyoruz. Vodafone Forum'u bu anlayışın bir uzantısı olarak, kullanıcılarımızın 7/24, istedikleri yer ve zamanda mobil iletişim ihtiyaçları hakkında bilgi alışverişinde bulunmaları hedefiyle hayata geçirdik. Türkiye'de forum sitelerinin etkin bir iletişim kanalı olduğunu göz önünde bulundurarak geliştirdiğimiz bu platformda, kullanıcılarımızın forumlara ilişkin bilgi doğruluğu eksenindeki endişelerini de ortadan kaldırmayı hedefledik.
Bu nedenle, gerekli durumlarda farklı alanlarda uzmanlaşmış üyelerden oluşan Vodafone Forum Ekibi'nindevreye girerek, kullanıcısorunlarına anında yanıt verdiği bir etkileşim alanı yarattık.Yedi aylık süre zarfında 680.000'den fazla ziyaretçiyi ağırladığımız Vodafone Forum; şu anda herhangi bir ürün, servis, kampanya veya cihaz ile ilgili bilgiye pratik bir şekilde ulaşmaya ihtiyaç duyan, satın alma kararı ve teknik yardım ihtiyacı için internette araştırma yapmayı seven kullanıcılarımıza yönelik tam bir etkileşim ve keşif platformu olarak konumlanıyor.
Vodafone Türkiye olarak bundan sonra da tüm iş süreçlerimiz ve iletişim kanallarımızın merkezine müşterilerimizin gelişen teknolojiyle şekillenen beklentilerini yerleştirecek; Türkiye'de doğru bilginin anında erişilebilirliği ve mobil teknolojilerle yaşam kalitesinin yükselmesi için çalışmaya devam edeceğiz."