Google'ın artık zirveye yerleşen web tarayıcısı Chrome'un bu konumunu daha uzun bir süre kaybetmesi imkansız gibi görünse de, yeni web tarayıcılarından Vivaldi pazara oldukça hızlı bir giriş yaptı.
Oslo, Norveç merkezli Vivaldi'nin aslında bir diğer Norveçli firma Opera'nın biraz daha detaylı ve gelişmiş bir sürümü olduğunu söyleyebiliriz. Opera Software'den 2011 yılında ayrılan Jon von Tetzchner'in bir girişimi olan Vivaldi, Chrome ve Firefox'un fazla basit olduğunu düşünen kullanıcılar göz önüne alınarak geliştirildi.
Oldukça etkili bir müşteri ilişkileri ağı kuran ve kullanıcılarının taleplerine hızlıca yanıt veren Vivaldi, von Tetzchner'in yaptığı açıklamaya göre aylık bir milyon aktif kullanıcı sayısına ulaştı bile. "Bu yatırımdan gelir elde etmeye başlamak için birkaç milyon kullanıcıya daha, örneğin 5 milyon kullanıcıya ihtiyacımız var" diyen von Tetzchner, sözlerini "o noktadan sonra ise çok daha büyümek ve 35 kişiden oluşan ekibimizi yeni hedeflere doğru daha da genişletmek istiyoruz" diyerek tamamladı...