Ubisoft'un bugünkü duyurusu, her zaman olduğu gibi bir oyun içermiyor. Firma bugün daha minimalist bir stille yenilenen logosunu ortaya çıkardı.
Duyurunun yapıldığı blog yazısı, aynı zamanda firmanın eski logolarını da göstererek okuyucuları mazide küçük bir gezintiye çıkarıyor. İlk logo, firmanın yerel bir oyun dağıtımcısı olduğu sıralarda, 80'lerin rahatlıkla tanınan görüntüsünü taşıyordu. İkinci logo ise 1995 yılında gökkuşaklarının öne çıkan tasarım öğesi olduğu zamanda oluşturulmuştu ve stüdyonun aile odaklı içerik geliştiricisi olduğuna dikkat çekmekteydi. Bir sonraki logo ise en yakın zamandaki ve en tanınan mavi girdap logosu. Bu logo 2003 yılından beri Ubisoft oyunlarında gözüküyordu ve firma bu logonun "daha yetişkin ve çeşitli bir yaklaşım" sergilediğini söylemekteydi.
Yeni logo ise firma tarafından renkli bir şekilde "yaratılmaları (sırasında kullanılan) sanatın altını çizerek nelerin sunulacağına bir ön izlemin veren, dünyalara bir pencere" olarak tanımlanıyor.
Blog yazısında belirtilene göre girdap ve O harfi, el çizimi şekilleri anımsatacak şekilde, "Ubisoft'un merak, heyecan ve küçük bir çılgınlık dokunuşu insani özelliklerini" yansıtmak için özellikle yaratıldı.
Görünene göre firmanın gelecekteki tüm oyunları, kısa bir süre önce tanıtılan Far Cry 5 ve The Crew ile yeni Assassin's Creed oyunu da dahil olmak üzere, yeni logoyu kullanacaklar. E3'e sadece iki hafta kaldığını düşünürsek, Ubisoft'un sunumlarında yeni logoyu sıklıkla göreceğimizi tahmin ediyoruz.