Tüketici ve marka arasındaki ilişkiyi ölçmek için gerçekleştirilen Brand Love anketinde televizyon segmentinde Toshiba, 82.1 puan alarak lider oldu.
Ankete katılan kişilerden en çok kullandıkları markayı esas almaları istendi ve dolayısı ile pazar payı, hatırlatma, kullanım alışkanlığı gibi etkenlerden arındırılarak direkt tüketici ve marka ilişkisi ölçüldü. 15 – 45 yaş arası yaklaşık 1250 kişi ile CAPI ( Bilgisayar Destekli Kişisel Görüşme ) yöntemiyle görüşüldü.
The Brand Age dergisinin Hora İnternet Yayıncılığı Araştırma ve Danışmanlık Şirketi aracılığı ile gerçekleştirdiği bu ankette 82.1 puan alarak rakiplerini geride bırakan Toshiba' yı 74.1 puan ile Sony, 72,4 puan ile Arçelik, 71.2 ile Samsung takip ediyor.
Basın bülteninden derlenmiştir.