TV işlevselliğinin masaüstü ve dizüstü bilgisayarlara taşınması alanında önemli bir yeri olan Hauppauge, yeni ve gelişmekte olan Pazar arayışı içerisine girdi. Amerika, Asya ve Avrupa'da halihazırda bulunan Hauppauge, Türkiye pazarına da girmiş bulunuyor.
Hauppauge gerek masaüstü olsun gerekse de laptop bilgisayarlar için analog ve dijital TV alıcılarını üreten önemli şirketlerden biri ve Türkiye pazarına giren şirket, ürünleriyle bu pazarın lideri olma yolunda bir hayli iddialı.
Konu hakkında bir açıklama yapan Hauppauge Avrupa Satışları Başkan Yardımcısı Yehia Oweiss'e göre: "Hauppauge olarak Türkiye pazarına girmekten dolayı son derece mutuyuz. Sürekli gelişmekte olan Türkiye pazarında %40-50 oranında bir pay elde etmeyi amaçlıyoruz. Pazar hacmi Almanya veya İngiltere'deki kadar büyük olmamakla birlikte Türkiye'de daha güçlü ve hızlı bir büyüme gözleniyor. Türkiye'nin belki de en önemli özelliği bu."
Firmanın Türkiye Ülke Müdürü Yosi Rafael ise görüşlerini şu şekilde ifade ediyor: "Türkiye pazarı gelişmekte olan bir Pazar ve bu nedenle bu ülkeye yatırım yapmayı uygun bulduk. Beş ürün grubu üzerinde yoğunlaşacağız. Bunlar ise analog, dijital, hibrid uydu ürünleri, PVR (personal video recorder) yani kişisel video kaydedici ve MediaMVP. Hauppauge ürünleriyle, Türkiye'de her yere ulaşmayı hedefliyoruz."
Hauppauge, ürünleri kullanıcıların kişisel bilgisayarları üzerinden televizyon izlemelerine, izledikleri görüntüleri kaydetmelerine, dijital video düzenlemeye ve video konferansa olanak tanıyor. Hauppauge ürünlerinden WinTV TV kartı da perakende pazarında firmanın önde gelen ürünlerinden sadece bir tanesi. Şirketin, Intel ve Microsoft gibi şirketlerle ortaklığı da bulunuyor.
Selim Öztürk