İzmir Karşıyaka'da hizmete giren mağaza toplamda 700 metrekarelik bir alanda hizmet veriyor. 60 kişi tarafından 18 günde hazırlanan mağazanın her bir katında farklı ihtiyaçlara çözümler sunuluyor. Yakın zamanda farklı illerde de mağazanın benzer örneklerini açmayı planlayan Turkcell, mağazada sadece ürün değil, eğitim ve eğlenceli içerikler de sunmayı amaçlıyor.
İzmir'in "İstiklal Caddesi" olarak nitelendirilen Kemalpaşa Caddesinde açılan mağaza, Turkcell müşterilerine ve çalışanlarına mobil teknoloji ürünleri ve uygulamaları konusunda eğitim programları da sunacak. Açıldığı ilk iki haftada 4500 müşteriye ev sahipliği yapan mağaza, firmanın en yeni ürünlerine de ev sahipliği yapacak.
Her katta özel hizmet
Turkcell'in yeni mağazasındaki katlara baktığımızda her katta farklı müşterilere çözümler sunulduğunu görüyoruz. Mağazanın ilk katı diğer TİM mağazalarında olduğu gibi satış ve hizmet alanı olarak tasarlanmış. Birinci kata çıktığımızda bireysel ve kurumsal müşterilerin iletişim ihtiyaçlarının uzman kişiler tarafından çözümlendiği bir ortam ile karşılaşıyoruz.
Mağazanın ikinci katı ise tamamen akıllı cihazlar ve mobil uygulamalara ayrılmış durumda. Kullanıcılar bu katta satın alacakları ürünlerin canlı örneklerini deneyerek satın almadan önce cihaz hakkında daha fazla bilgi edinebiliyor. Yine dileyen kullanıcılar halihazırda kullandıkları cihaz hakkında daha fazla bilgi edinip cihazlarından tam anlamıyla yaralanabilmek için gerekli yeterliliğe ulaşabiliyorlar.
Mağazanın üçüncü katının tamamen gençlere ayrıldığını görüyoruz. Bir gnctrkcll mağazası olarak tasarlanan bu katta hem müzik dinleme, kitap okuma gibi aktiviteler gerçekleştirilebiliyor hem de sosyal paylaşım sitelerine erişim sunuluyor. Mağazanın son katı ise teknik servis, satış sonrası destek ve eğitim programlarının gerçekleştirileceği yer olarak tasarlanmış.