TikTok, izleyicilerinin uzun içerikleri izleyip izlemeyeceğini anlamak için yeni bir deneye başlıyor. Sosyal medya platformu, 60 dakikalık videolar yükleme özelliğini deniyor ve TechCrunch ile yaptığı bir görüşmede, yeni yükleme sınırının şu anda bazı kullanıcılar ile seçili pazarlarda test edildiğini doğruladı.
Sosyal medya danışmanı Matt Navarra tarafından daha önce fark edilen bu yeni yükleme sınırı, Threads hesabında “60 dakikaya kadar video yükleyin! Uygulamanızın güncel olduğundan emin olun, ardından uygulamanızdan veya tiktok.com'dan yüklemeyi deneyin” yazan bir bildirim ekran görüntüsü paylaştı.
TikTok’un bir saatlik videoları ne kadar süre test edeceğine dair şimdilik bir bilgi bulunmuyor. Şirket, bu özelliği geniş çapta kullanıma sunma konusunda hemen bir planı olmadığını söylüyor.
2016 yılında 15 saniyelik video kliplerle hayatına başlayan sosyal video uygulaması, Meta’nın Instagram’ı ve Google’ın YouTube'u da dahil olmak üzere büyük isimleri kısa video formatlarını piyasaya sürmeye teşvik etmişti. Şimdi TikTok'un uzun videoları test etmesi, bu açıdan ilginç bir gelişme olarak kabul edilebilir.