Çalışanları iş dünyasının zorluklarıyla boğuşurken, teknolojik araçların dertlerinden kurtaran IBM, bu çabasının meyvesini kullanıcı memnuniyeti anketlerinde en yüksek puanları toplayarak alıyor. Technology Business Research'ün (TBR) her yıl yaptığı PC dünyasında kullanıcı memnuniyeti anketinde, IBM'in ThinkPad notebook bilgisayarları kalite ve güvenilirlik açısından rakiplerini geride bıraktı.
665 büyük şirketteki çalışanlar arasında yapılan ankette, IBM ThinkPad'ler kalite ve güvenilirlik açısından, müşteri beklentilerini karşılıyor ve hatta beklentilerini aşıyor. Bu arada TBR'nin müşterinin marka sadakatini ölçmek üzere geliştirdiği "sadakat endeksi"nde ise, IBM üst sıralardaki konumunu daha da güçlendirmiş bulunuyor.
Anket sonuçlarıyla ilgili olarak TBR'nin araştırmalardan sorumlu yöneticisi Julie Perron, "Kurumsal notebook'larda müşteri memnuniyeti kritik bir öneme sahip bulunuyor ve IBM bu alanda rakipleriyle arasındaki farkı korumanın ötesinde daha da açıyor. IBM müşterilerinin kalite ve güvenilirlik konusundaki beklentileri her zaman çok güçlü olmuştur. IBM, bu beklentileri karşılamayı biliyor." diyor.