Bu yıl Yahoo'nun 85 milyon dolarlık dev reklam bütçesi dikkat çekti. 2009 yılına göre neredeyse 2 katı reklam harcaması hiç de ufak değil; elbette Microsoft ile kıyaslamadığınız sürece...
Yazılım devi Microsoft geçtiğimiz yıl basılı, online, radyo, televizyon ve açık alan reklamlarını kapsayan, toplam 518 milyon dolar reklamlık bir reklam bütçesi harcadı.
Apple'ın reklam harcaması 249 milyon dolaru bulurken, Google'ın reklam harcaması 11 milyon dolar oldu. 3 Büyük rakibin reklam harcamaları ve etkileri gerçekten şaşırtıcı bir dengesizlikte.
Öte yandan eBay, 89 milyon dolar ile reklama Microsoft'tan daha çok önem veriyor. Çünkü 518 milyon dolar Microsoft'un gelirinin yüzde 0.9'unu ama 89 milyon dolar eBay'in gelirinin yüzde 1.2'sini oluşturuyor.