Tarayıcı savaşlarında Mayıs ayı önceki aylara bakıldığında beklenildiği gibi geçti. Internet Explorer küçük adımlarla düşüşe devam ederken diğer tarayıcılar da yine küçük adımlarla yükselişlerini sürdürdü.
CNet'in açıkladığı oranlara göre Google'ın Chrome için ayırdığı reklam bütçesi kendini göstermiş gibi görünüyor. Mayıs ayında Chrome tarayıcının kullanımı 11.9'dan 12.5'e yükseldi. Microsoft'un düşüşü ise Mayıs'ta da devam etti. Internet Explorer 9'un oranı 2.4'ten 4.2'ye çıkmasına rağmen genelde Internet Explorer kullanımı 55.1'den 54.3'e geriledi.
Bu sırada Firefox 21.6'dan 21.7'ye yükselirken başka bir en küçük adımı atan tarayıcı Safari'nin oranı 7.2'den 7.3'e yükseldi.