Geçen ay Galaxy S7 Active kullanıcılarından gelen bazı şikayetler, telefonun su geçirmezlik iddiasını yerine getirmediğini söylüyordu. Samsung, ilk başta telefonun su geçirmezlik sertifikasyonuna sahip olduğunu söylemiş ancak daha sonra üretim esnasında bazı ürünlerde bir sorun yaşandığını kabul etmişti.
Üretim hatasını ortadan kaldırdığını söyleyen firma, bir yıllık standart garanti kapsamında olan ve sudan hasar gören Galaxy S7 Active'ler için değişim hizmeti sunacağını da söylemişti. Ancak buradan Samsung'un bir yıllık garanti süresi dolan ürünleri değiştirmeyeceği anlaşılıyor. Üretim hatası bulunan ürünlerin AT&T'ye özel üretilen telefonlar olduğu söyleniyor; bununla birlikte Samsung üretim hatasının olup olmadığını anlamayı sağlayacak seri numarası gibi bir bilgi vermiyor. Bu nedenle telefonunuzun defolu olup olmadığını anlamak için onu 1,5 metre derinlikte, 30 dakika boyunca suda bırakmanız ve bozulup bozulmadığına bakmanız gerekiyor (böyle bir deneyi tabi ki tavsiye etmiyoruz).
Samsung, konu hakkında detaylı bilgi vermezken üretim sorunuyla ilgili "çok az sayıda" geri dönüş aldıklarını, su hasarı gören telefonları standart garanti kapsamında değiştireceğini söylüyor.