Bugüne kadar Vodafone Arena inşaatını canlı yayından yaklaşık 1.2 milyar saniye izleyen Beşiktaşlı taraftarlar, inşaatın önünde çektirdikleri 6 bini aşkın selfie'yi sosyal medyada paylaşarak bir "inşaat hatıratı" oluşturdu. Vodafone Arena'ya "Stat Abi" diye hitap etmeyi uygun gören taraftarlar, "Stat Abi" içerikli yaklaşık 2.500 tweet atarak sosyal medyada renkli sohbetlere ev sahipliği yaptı.
Selfie'li, tweet'li "Stat Abi hatıratı"
Vodafone Türkiye tarafından hazırlanan infografiğe göre, 100'ü aşkın Beşiktaşlı taraftar, "Babadan oğula Beşiktaş" mottosuyla çocuklarının göbek bağlarını Vodafone Arena'nın temeline gömmek istediğini belirtti. Vodafone Arena'ya "Stat Abi" diye hitap etmeyi uygun gören taraftarlar, "Stat Abi" içerikli yaklaşık 2.500 tweet atarak inşaat konusundaki heyecanını dile getirdi. Aynı şekilde, Vodafone Arena inşaatı önünde 400'e yakını kartal pozu ile olmak üzere 6 bini aşkın selfie çektiren taraftarlar bunları sosyal medyada paylaşarak adeta bir "inşaat hatıratı" oluştururken, Vodafone Arena'nın mimarları da bugüne kadar molalarda denize karşı yaklaşık 3.700 demlik çay içerek bu benzersiz "hatırat"a katkıda bulundu.
Binlerce hayran, milyonlarca paylaşım
Vodafone Arena sosyal medya hesapları, Facebook'ta yaklaşık 920 bin, Twitter'da 91 bin, Instagram'da ise 14.000 hayran sayısına sahip. Hayran sayılarının büyümesinin yanı sıra hesaplardaki paylaşımlar da milyonlara ulaşıyor. Vodafone Arena "Yuvaya Ruh Katmaya Geldik" reklam filmi Facebook'ta 1,2 milyon kişiye, taraftar mesajlarının temele gömüldüğü "Temelinde Aşk Var" belgeseli ise 1,3 milyon kişiye ulaştı. Filmler sadece Facebook'ta 200 binden fazla kez izlendi.
Mayıs ayı itibariyle www.vodafonearena.com.tr ve www.izlesene.com/vodafonearena sitelerinden 7/24 canlı yayınlanan Vodafone Arena inşaat çalışmaları, ilk gün itibariyle 80 bin izlenme rakamına ulaşırken, 30 Mayıs'tan bugüne kadar toplam 2.2 milyon izlenme rakamına erişti.