Geçtiğimiz yıl dikkat çekici bir büyüme grafiği elde eden Snapchat bu başarısını NBC gibi önemli medya kuruluşlarının sağladığı orijinal içerik ve Memories'in kullanıma sunulmasını gibi etkileyici hamlelere borçluydu. Platform bu iddialı hamlelerine bu yıl da devam edecek gibi görünüyor. Zira The Information'da yer alan bir habere göre firma bir arama ve tavsiye uygulaması olan Vurb'u 100 milyon doları aşan bir teklifle satın alma aşamasında.
Vurb, geleneksel arama ve keşfetme deneyimini daha da etkili bir hale getirmek için Fandango ve Uber gibi üçüncü parti uygulamalarla işbirliği içinde çalışıyor. Örneğin yakınlarınızdaki bir restoran için arama yaptığınızda mekanla ilgili bir Yelp incelemesi ve oraya gidebilmek için bir araç siparişi vermenize yardımcı olan Uber bağlantısı da karşınıza çıkıyor. Vurb ayrıca günün belli saatlerine, hava durumuna ve konumunuza bağlı olarak çeşitli önerilerde de bulunuyor.
Snapchat'in bu platformu bünyesine katarak tam olarak neyi hedeflediği henüz net değil fakat arama ve keşfetme gibi özelliklerle donatılmış bir Snapchat'in oldukça güçlü bir potansiyele sahip olacağını şimdiden söylemek mümkün.