Sony'nin 2014 yılı boyunca "korsan" sitelerde yaklaşık 2 milyon reklam göstermesi, firmanın yüzünü kızarttı. Korsan sitelerin kazanç sağlamasını engellemek, yılın en önemli konuları arasında olsa da bunu sağlamak, o kadar da kolay değil.
Birçok firma gibi Sony de markasıyla ve ürünleriyle ilgili reklamlarının internette gösterilmesi için reklam firmalarına ödemelerde bulunuyor. Sony'yi üzen ise bu reklamların bazılarının Sony'nin peşinde olduğu korsan içerikleri indirmeye sunan sitelerde gösterilmiş olması. Geçtiğimiz günlerde ve aylarda kurumsal bilgisayarları hack'lenen ve verileri sızan Sony için bu durum, aslında bir utanç kaynağı. Bununla birlikte Amazon, Dell, McDonalds, Lego ve Ford gibi firmaların da reklamlarının bu tür sitelerde görünmesine izin verdiği biliniyor.
Korsana karşı mücadele devam etse de sektördeki firmaların bu konudaki girişimlerinin ne kadar yeterli olduğu, sorgulanmaya devam edilecek gibi görünüyor.