Sony Music, NFT Odaklı Ticari Marka Başvurusunda Bulundu

Sony Music, NFT destekli medya, müzik ve podcast prodüksiyonunda kullanılmak üzere Columbia Records’un logosu için ticari marka başvurusunda bulundu.

Sony Music, NFT Odaklı Ticari Marka Başvurusunda Bulundu

Kripto para piyasasının olmazsa olmaz alanlarından olan NFT ve metaverse dünyası, küresel markaların müşterilerle bağlantı kurmasının farklı yollarını ortaya çıkarıyor. Bu noktada birçok şirket ticari marka başvurularını hızlandırmış durumda. Sony Music de bu şirketlerden biri.

Sony Music, NFT destekli medya, müzik ve podcast prodüksiyonunda kullanılmak üzere Columbia Records’un logosu için ticari marka başvurusunda bulundu.

Şunu belirtelim, bu, Sony Music’in NFT’ler ile ilgili attığı ilk adım değil. Bu yılın başlarında, Solana merkezli müzik NFT pazarı Snowcrash, hem Sony hem de Universal Music Group ile ortaklık kurduğunu duyurmuştu.

Mike Kondoudis konu ile ilgili olarak şu şekilde açıklama yaptı:

"Columbia Records logosunu aşağıdaki amaçlarla kullanmayı planladığını iddia ederek ticari marka başvurusunda bulundu: NFT Destekli Medya, Müzik + Podcast Prodüksiyonu, Sanatçı Yönetimi + Müzik dağıtım hizmetleri ve dahası"


Sony ayrıca, aylık altı milyondan fazla kullanıcısı olan Blockchain tabanlı bir müzik akışı platformu olan Audius için 5 milyon dolarlık bir yatırım yapmıştı.

Bu haber Chip Online ve BTCHaber iş birliği ile hazırlanmıştır.