Sanal gerçekliğe Pascal dokunuşu

Nvidia, sanal gerçeklik platformu VR Funhouse'u tanıttı.

VR'a Pascal dokunuşu

VR Funhouse, büyük grafikler, full interaktif ses ve simüle fiziğin bir araya getirilmesi yoluyla gördüğünüz, duyduğunuz ve dokunduğunuz şeyleri geliştirerek, VR'ye yeni bir immersiyon seviyesi getiriyor. HTC Vive uyumlu, oda ölçekli deneyim, Valve's Steam dijital dağıtım hizmetleri ile Haziran'da GeForce GTX PC'nize geliyor. Deneyimimiz, farklı dokunuşlarla dolu olmakla beraber, Pascal'ın çığır açıcı teknolojilerini göstermek üzere kurulmuştur. İnteraktiflik, immersiyon ve eğlencede çıtayı yükseltmek üzere kurulmuş, VR kulaklıklarda teknik açıdangelişmiş deneyim sunar.

Funhouse VR, farklı grafik dokunuşlar ile doludur. Örneğin, patlayan ve havayı yağmur damlaları ile dolduran balonlar, çok renkli parıltılar, parçacık bulutlarına ayrılan çaydanlık ve tabaklar. Perdeyi aralayın ve işte size tüm eğlencenin ardında bulacağınız bazı teknolojiler:

NVIDIA Flow: Yayı tutun ve oku hedef atışı mini-oyunumuza yönlendirin. Oku tutuşturun, vurulduklarında alevler içinde patlayan hedefleri vurabileceksiniz. NVIDIA Flow teknolojimiz, yakın fiziksel etkileşimlere olanak vererek, VR Funhouse boyunca bu tür deneyimleri zenginleştiriyor.

NVIDIA HairWorks: Renkli "The Mole the Merrier!" ve "Knock'Em Silly"nin farklı dokunuşu, NVIDIA HairWorks teknoloji ile geliştirildi. Hedeflerinize yapışın. Davranın ve devirin, renkli saç yansımalarını göreceksiniz, ya da göz alıcı saç kesimlerini darmadağın etmek için kafalarını hafifçe okşayın.

NVIDIA VRWorks Audio: "Flight of the Clown"a doğru yürüyün, gizli bir drone yerleştirmek için kulaklarınızı kullanmanız gerekecek. VRWorks Audio, gerçek zamanda ses dalgalarının ışın izlemesi için Pascal GPU'larımızı kullanır, sesin odada nasıl yayıldığını ve yansıdığını reel olarak simüle eder.

NVIDIA PhysX & VR Dokunuş: Dürt, yumrukla, ez ve keşfet. VR Funhouse, el kontrolörlerini kullanarak, şaşırtıcı şekillerde etkileşim kurabileceğiniz nesneler ile doludur. VR için Phys X teknolojimiz, oyundaki nesnelere reel fiziksel davranışlar katar, doğru grafik ve haptik güç desteği sağlar.

NVIDIA FleX: "He's Flexible" mini oyunumuzda, -elinizde şaşırtıcı biçimlerde esneyen ve salınan- yapışkan ve renkli kütleleri toplama imkanınız olacak, onları hedeflere fırlatın ve yüzeye doğru sızmalarını izleyin. Bu yeni nesil parçacık bazlı fiziksel simülasyonun, oyun basket ağlarında kullanılan kumaştan perdelere, çevrenizdeki çadırın kumaşına kadar tüm VR Funhouse'da kullanıldığını göreceksiniz.

VR SLI: Ne kadar çok, o kadar iyi. Eğer iki GPU'nuz varsa, bu teknoloji bir GPU render görüntülerini sol gözünüze, diğerini sağ gözünüze verecek, maksimum performans ve minimum gecikme sağlayacaktır.

Okuyucu Yorumları