Samsung, Galaxy Note 7'nin yol açtığı krizi tamamen geride bırakmak için cihazın bileşenlerini üreten tedarikçilerin bile zararlarını karşılayacağını duyursa da, kabus bir süre daha devam edecek gibi duruyor.
ABD'li hukuk firması McCuneWright tarafından yapılan bir duyuruya göre Note 7'nin geri çağrılma süreci üzerinden Samsung'a açılan yeni bir dava firmanın başını biraz daha ağrıtacak. Davayı açan kullanıcılar bu gerçi çağırmaya bağlı olarak haftalarca telefonsuz kaldıklarını ve bunun neden olduğu zararın firma tarafından kendilerine tazmin edilmesini talep ediyor.
Dava kapsamında telefonun hizmet ücretlerinin bir geri ödemesi talep ediliyor. Davacılar ayrıca bu tazminatların sadece kendileriyle sınırlı kalmamasını ve bütün Galaxy Note 7 kullanıcıların bundan yararlanmasını hedefliyor. McCuneWright'ın web sitesinde yapılan duyuruda şu ifadeler yer veriliyor: "Samsung tüketicilere telefonlarını değiştirme ya da geri ödeme olanağı sunsa da müşterilere, aylarca kullanamadıkları bir Note 7 sahip oldukları için yaşanan aksamaların bedelini geri ödemedi."
Samsung, halen devam etmekte olan dava sürecine dair bir açıklama yapmadı.