Samsung OLED ekran piyasasındaki tek başına iktidarını sürdürüyor. Buna en büyük kanıt ise şirketin en büyük rakibi olan Apple'ın bile iPhone X ekranlarını Samsung'dan tedarik ediyor olması. Televizyon piyasasında ise durum biraz farklı. Samsung OLED TV üretimini durdurdu ve QLED TV'lere odaklandı, ayrıca şirket gelecek için MicroLED teknolojisine yatırım yapıyor.
Diğer bir yandan LG'nin OLED piyasasındaki uzun vadeli yatırımları meyve vermeye başladı ve markayı televizyon piyasasında lider konumuna yaklaştırdı, bu da LG ile Samsung'un QLED TV'lerinin direkt rekabete girmesine sebep oldu. Samsung bu rekabetten rahatsız olmuş olacak ki, şirket LG'ye ait OLED TV'leri eleştirerek QLED'in faydalarını gösteren bir pazarlama taktiğine başvurdu.
Samsung şu an LG OLED'lerin ekran yanması / iz oluşması sorununun altını çizerek kendi markasını öne çıkarmaya çalışıyor ve LG bu durumdan hiç memnun değil. Samsung, QLED televizyonları için 10 yıl yanma / iz kalma garantisi veriyor. Oluşan negatif algıdan rahatsız olan LG, Samsung ile direkt olarak iletişime geçti ve şirketten "durmasını" istedi.
LG, Samsung'un bu çabasının kullanıcılarda yanlış bir izlenim oluşturduğunu ve durumdan son derece rahatsız olduğunu belirtti. Samsung ise daha önce de buna benzer bir reklam kampanyası yapmış ve YouTube'da LG televizyonu direkt olarak Samsung QLED televizyon ile karşılaştırmıştı.