Samsung, Galaxy Buds 3 Pro fiyaskosuyla sarsıldı

Samsung, kalite sorunları nedeniyle yeni kablosuz kulaklığı Galaxy Buds 3 Pro'nun satışlarını erteledi. Galaxy Buds 3 Pro'yu satın almayı planlayanlar, uzunca bir süre daha beklemek sorunda kalacak.

Samsung, Galaxy Buds 3 Pro fiyaskosuyla sarsıldı

Samsung, yılın ikinci Unpacked etkinliğinde Galaxy Z Flip6 ve Galaxy Z Fold6’nın yanı sıra Galaxy Buds 3 serisi de dahil olmak üzere çok sayıda yeni Galaxy ürününü tanıttı. Ancak yeni bir rapor, Samsung’un kalite kontrol sorunları nedeniyle Galaxy Buds 3 Pro satışlarını geçici olarak durdurduğunu bildiriyor.

Galaxy Buds 3 Pro, bu hafta başında Güney Kore’de satışa çıktı. Ancak çok geçmeden kalite kontrol sorunlarıyla ilgili raporlar ortaya çıkmaya başladı. Bu raporların arasında bazı kulaklık bağlantı noktalarının tam oturmaması, kulaklık başlıkları üzerinde mavi boya izleri, gevşek kutu menteşeleri, kutu kapağındaki çizikler, Galaxy Bud 3 Pro’nun kutusunun içine düzgün şekilde oturmaması gibi pek çok farklı şikayeti içeriyordu.

Ayrıca, Android Police tarafından bildirildiği üzere bir Reddit kullanıcısı, Samsung’dan Galaxy Buds 3 Pro’nun satışlarının durdurulması hakkında bir e-posta aldığını bildirdi. Yalnızca Reddit'te değil, Samsung’un Kore topluluk forumu da bu tür Galaxy Buds 3 Pro kalite kontrol şikayetleriyle dolu gibi gözüküyor.

Resmi Samsung web sitesi, artık Galaxy Buds 3 Pro satışlarının 24 Temmuz’dan 28 Ağustos’a ertelendiğini bildiriyor.

Bir başka habere göre de, ABD ve diğer pazarlarda Best Buy’ın web sitesi kullanıcıların Galaxy Buds 3 Pro için ön sipariş vermesine izin vermiyor ve sadece “çok yakında” ifadesini kullanıyor. Görünene göre Amazon da bu sorundan etkilendi ve Galaxy Buds 3 Pro sayfasını tamamen geri çekti.

Samsung bu sorunu kabul ederek Yonha Haber Ajansı aracılığıyla yayınladığı açıklamada kullanıcılara, “ön satış döneminde satın aldığınız bazı ürünlerde karşılaşmış olabileceğiniz kalite sorunlarından dolayı içtenlikle özür dileriz” dedi. Şirket, kullanıcıların ürünlerinde herhangi bir sorun yaşamaları durumunda yakınlarındaki bir servis merkezine giderek ürün değişimi veya para iadesi isteyebileceklerini belirtti ve sorunların giderilmesi için kapsamlı bir denetim yürüttüğünü söyledi.