Bugünlerde krize en iyi adapte olabilen firmalar fark yaratmayı başarabiliyorlar. İşte krizinilk dönemlerinde ağır darbeler alan fakat sonunda krizle yaşamayı öğrenen Vizio bunun en iyi örneği. 2008'in ilk çeyreğinde LCD TV piyasasında %13,3'lük pazar payına sahip olan Vizio, ikinci çeyrekte %8,7'ye gerilemişti. Sonraki iki çeyrekte ise önce %10,1'e, ardından ise %13,8'e yükselmeyi başarmıştı.
Vizio yükselişini sürdürmeye devam ediyor. Hem de beklentilerin çok daha ötesine geçerek. Vizio'nun 2009'un ilk çeyreğindeki pazar payı tam %21,9 olarak açıklandı. Vizio böylece bir önceki pazar lideri Samsung'u da koltuğundan etmeyi başardı.
Diğer büyük üreticiler 2008 sonunda Vizio'nun saldırgan fiyat politikasına yanıt verdikleri için pazar paylarını yükseltmeye başlamışlardı fakat 2009'un başında Samsung ve Sony gibi LCD TV piyasasının en büyük oyuncuları Vizio'ya yetişemeyince pay kaybettiler. Şu anda Vizio'nun fiyatları Samsung'dan neredeyse %30 daha ucuz.
Devlerin fiyat savaşında ise olan küçük üreticilere oldu. 2008'in ilk çeyreğinde küçük üreticilerin toplam pazar payı %42,7 iken, 2009 başında bu oran %21,9'a kadar geriledi.