Sony Computer Entertainment Europe (SCEE) ve Sony Mobile, 2015 – 2018 sezonları için UEFA Şampiyonlar Ligi ile resmi sponsorluk anlaşması imzaladı. Anlaşma kapsamında UEFA Süper Kupası'nın 2015, 2016 ve 2017 sezonları, UEFA Kadınlar Şampiyonlar Ligi Finali ve UEFA Gençler Ligi Finalleri de yer alıyor.
PlayStation markası ile UEFA Şampiyonlar Ligi'nin Resmi Oyun Sponsorluğu'nu sürdüren Sony, bu sponsorluğun genişletilmesi ile Avrupa'nın en saygın futbol organizasyonu olan UEFA Şampiyonlar Ligi'ne desteğini milyonlarca futbolseverlere içerik ve oyun deneyimi yaşatarak devam ettirmeyi hedefliyor.
SCEE Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO'su Jim Ryan sponsorluk hakkında, "UEFA ve UEFA Şampiyonlar Ligi ile sürdürdüğümüz ilişki bizim için oldukça önemli. Üç sezonluk yeni anlaşma için Sony olarak çok heyecanlıyız ve sponsorluk kapsamında hedef kitlemize yeni, eğlenceli ve heyecan verici PlayStation UEFA Şampiyonlar Ligi deneyimi sunmayı hedefliyoruz." dedi.
Sony Mobile Ticari İşler Başkanı Dennis van Schie, "Bilindiği üzere, UEFA Şampiyonlar Ligi kulüp futbolunun zirvesi. Sony Mobile olarak biz de, dünyadaki futbolseverlere eğlenceli ve futbol konusunda tutkularını paylaşabilecekleri olağanüstü içerikler sağlayacağız. Bu sponsorluk, kullanıcılarımıza sürükleyici ve kendilerini de içerisine dahil edebilecekleri mobil deneyimler sunmamıza olanak sağlayacak." dedi.
Sponsorluk anlaşması ile PlayStation ve Sony Mobile, UEFA.com'un da özel dijital ortağı da olacak. Ayrıca resmi sponsorlar final maçı da dahil olmak üzere, maçlarda, maç öncesi antrenmanlarda, medyada, takım konaklamalarında özel haklara sahip olacak.
UEFA Etkinlikleri SA Pazarlama Müdürü Guy-Laurent Epstein ise, "UEFA olarak Sony'nin sponsorluğunu uzatmasından çok memnun olduk çünkü PlayStation ile çok yakın bir işbirliği sürdürmekteyiz. Bunun dışında ayrıca Sony Xperia'nın da ortaklığa katılması bizim için memnuniyet verici bir gelişme oldu. Bu sponsorluklar ile UEFA Şampiyonlar Ligi'nde futbolseverlere çığır açıcı yeni eğlenceler ve heyecanlar sunacağız." dedi.