Bugün düzenlenen bir basın toplantısıyla yeni kulaklıklarını tanıtan Plantronics, BackBeat Go3, BackBeat 105 ve BackBeat PRO2 ile kablosuz kulaklık trendinde öne çıkıyor. CHIP Online olarak yerinde takip ettiğimiz etkinlikte elbette Plantronics'in yeni ürünlerini değerlendirme imkanımız da oldu. Canlı yayın tekrarını hemen yukarıdaki videodan izleyebilirsiniz.
Gelişen teknoloji ile birlikte ürünlerindeki işlevselliği de artıran Plantronics, 2005 yılından bu yana Türkiye pazarındaki faaliyetlerine hız kesmeden devam ediyor. Stereo kulaklıklar segmentindeki yeni modellerini, düzenlediği lansmanla duyuran Plantronics, kablosuz kulaklık devriminin sektörde yeni bir dönem başlattığını belirtti. Plantronics Orta Doğu, Avrupa ve Afrika Perakende Müdürü George Mladenov, ürünleri tanıtırken pazarın değişen trendleri hakkında da bilgi verdi. Son yıllarda değişen teknoloji ile beraber bluetooth kulaklıklara olan ilginin de artış gösterdiğini dile getiren George Mladenov, küresel çapta kablosuz kulaklık pazarının her yıl yüzde 100 büyüdüğüne dikkat çekti.
Türkiye bölgedeki en önemli oyunculardan biri
Sektörün gelişimi ile birlikte, özellikle Türkiye'deki kullanıcılarına birçok farklı tasarımda kulaklıklar sunan Plantronics, pazarın büyümesini de güçlendiriyor. Plantronics'in global pazarda etkili bir konuma sahip olduğunu söyleyen Mladenov, Türkiye'nin de bölgedeki en önemli oyunculardan biri olduğunun altını çizdi.
Bluetooth kulaklık modellerine BackBeat serisinin yeni üyeleri; BackBeat Go3, BackBeat 105 ve BackBeat PRO2'yi de ekleyen Plantronics, tasarım konusunda da dikkatleri üzerine çekecek. Ses kalitesi-ağırlık-pil ömrü oranını göz önünde bulunduran Plantronics, kulaklıkların işlevselliğine de önem veriyor. Özellikle pil ömrünü artırmak için kulaklığın ağırlığını göz ardı eden markaların aksine uzun pil ömrü ile hafifliği ön plana çıkaran Plantronics'in yeni kulaklıkları, ses kalitesindeki HD özelliğiyle de rakiplerinin bir adım önüne geçiyor.