Su efektlerinin oyunlarda ve diğer bilgisayar grafiklerinde oldukça kısıtlı olduğunu biliyoruz. Nvidia'nın PhysX takımından bir programcı ise yayınladığı videolarda yeni, daha gerçekçi bir su efekti oluşturma yöntemini gösterdi.
Programcı Miles Macklin, yayınladığı videolardan bir tanesinde PhysX takımının tekniğinin NVIDIA GTX 680 üzerinde gerçek zamanlı olarak nasıl çalıştığını gösteriyor. Görüntülerde suyun nesnelerin üzerinden şaşırtıcı derecede gerçekçi sekmesinin yanı sıra, oluşturdukları gerçeğe yakın köpük efekti de dikkat çekiyor.
Macklin ve takımının efekti nasıl oluşturduğuna dair daha fazla bilgi için, programcının hazırladığı bu rapora göz atabilirsiniz.
PhysX takımının oluşturduğu su efektlerinin gerçekçiliği, sizi de şaşırtacak! Videomuzda izleyin.