Avrupa'da Philips marka monitörlerin pazarlamasından sorumlu yeni şirket olan MMD, bugün, Philips LightFrame™ monitörünün satışa sunulduğunu açıkladı. Bu 22 inçlik, parlak piyano beyaz yüzeyli monitör, modern ve lüks görünümü ile her tür çağdaş mekana uyum sağlayacak şekilde tasarlandı. Ancak, LightFrame sadece dış görünümü itibariyle "göz dostu" değil; etkin bir şekilde göz yorgunluğunu azaltması nedeniyle de, olası en iyi kullanıcı deneyimini sağlıyor.
Kapsamlı bilimsel araştırmalar, ışığın insanlar üzerinde güçlü bir etkisi olduğunu gösterdi. Örneğin, üçüncü göz reseptörlerini geçen mavi renk ışığın rahatlatma ve canlandırma gibi bir etkisi var. Bu bilgi doğrultusunda geliştirilen teknolojinin uygulandığı LightFrame, kullanıcıları rahatlatan, yatıştırıcı bir mavi ışık yayıyor ve konsantrasyonu artırırken göz yorgunluğunu da azaltıyor .
İşte Philips LightFrame teknolojisi
LightFrame monitörde, aynı zamanda, kullanıcılara ideal görüntüyü sağlamak için aşağıdaki teknolojiler de kullanıldı:
- SmartContrast12000:1 teknolojisi, daha canlı imajlar için ekran üzerinde kullanılan siyah renklere daha çarpıcı bir görüntü kazandırıyor
- SmartImage teknolojisi resim ve videoların kontrast, renk doygunluğu ve keskinliğini geliştiriyor.
- TrueVision teknolojisinden, genel monitör ayarı ve hassas ayarlamalar için kullanılan bir test ve algoritma teknolojisi olarak yararlanılıyor.
Philips LightFrame, üç yıllık garanti güvencesi ile kullanıcılara sunulmaktadır. Philips LightFrame ayrıca enerji verimliliği açısından Energy Star sertifikasına da sahiptir.
Philips LightFrame, Temmuz ayının ilk günlerinden itibaren elektronik eşya satan büyük mağazalarda tüketicisi ile buluşacaktır. Türkiye'de ürün için önerilen satış fiyatı ise 540 Türk Lirası olacaktır.
Basın bülteninden derlenmiştir.