Philips'in Facebook sayfası üzerinden yürüttüğü son kampanyası kapsamında uygulamaya girip sayfayı beğenen kullanıcılar, arkadaşlarına gönderdikleri her davet, yılbaşı mesajı ve tweet ile belirlenen oranda elektrik enerjisini Palladium AVM'de kurulan dev bir yılbaşı ağacına gerçek zamanlı olarak aktarıyor. Özel bir yazılım sayesinde toplanan bu enerji ile aydınlatılan ağacın ışık gösterisi ise gün boyu kamera aracılığı ile internet üzerinden canlı yayında izlenebiliyor. Kullanıcılar enerji verimli ampullerle sağlanan yaklaşık tasarruf miktarını da uygulama içinde görebiliyor.
Geçtiğimiz günlerde Greenpeace 2011 Yeşil Elektronik Rehberi'nde yayınlanan dünyanın en çevreci elektronik şirketleri listesinde 5. sırayı alan Philips, "Yeşil İnovasyon" anlayışı çerçevesinde aydınlatmadan ev aletlerine, kişisel bakımdan bebek ürünleri ve medikal cihazlara kadar tüm ürünlerinde enerji verimliliğini destekliyor.
"Işığımız Hiç Sönmesin" sloganı ile gerçekleştirilen kampanya kapsamında Philips'in %80'e varan oranda tasarruflu ve uzun ömürlü LED ampullerinin sergilendiği ağacın yanı sıra, en yeni aydınlatma, kişisel bakım ve ev aletlerinin bir arada tanıtıldığı Philips Evi de ay sonuna kadar Pallaidum AVM ziyaretçilerine açık olacak. Ziyaretçiler Philips Evi'ndeki ürünlerden seçilmiş olanlarına AVM içindeki satış noktalarından %20'ye varan indirimlerle sahip olabilecekler.
Kampanya detayları www.facebook.com/PhilipsTurkiye adresinde bulunuyor.
Basın bülteninden derlenmiştir.