Oura'nın akıllı yüzükleri, pandemi sırasında en çok ilgi gören cihazlardan biriydi. Gwyneth Paltrow ve Kim Kardashian arasında garip bir uyku rekabetine yol açmakla kalmadı, aynı zamanda NBA'in COVID önleme planlarında da yer aldı ve bu konuda çeşitli çalışmalar yapıldı. Giyilebilir cihazların COVID-19'u tahmin edip edemeyeceğini görmek için yapılan çalışmalarda kullanıldı. Ve şimdi, 950 dolarlık bir Gucci versiyonuna da sahip.
Gucci x Oura Yüzük, örgülü bordür, 18 ayar altın ve “siyah sentetik korindon”dan meydana geliyor. Dört gram ağırlığında. Lüks malzemeler dışında 299 dolara satılan “normal” versiyon ile aynı özelliklere sahip. Gucci versiyonunun ana avantajı, ömür boyu üyelikle gelmesi. 3. Nesil yüzükle başlayarak, Oura ayda 6 dolar ücret almaya başlamıştı. Elbette bu yüzüğü bir abonelik olmadan da kullanmak mümkün, ancak bu durumda sadece en temel ölçümleri alabiliyorsunuz.
Oura yüzüğü akıllı saatlerin ve diğer bileğe dayalı fitness takipçilerinden farklı olarak, odak noktasını toparlanma ve uyku üzerine yönlendiriyor. Kullanıcılar uyku, aktivite ve "hazırlık" için, vücutları kalp atış hızı değişimine ve diğer faktörlere bağlı olarak her gün üç değerlendirme alıyorlar.
Moda, giyilebilir cihazlar alanında da belirli bir yere sahip. Bu cihazları her an takmanız gerektiğinden, müşteriler hangi giyilebilir cihazı satın alacaklarına karar verirken tasarım estetiği oldukça üst sıralarda yer alıyor. Ancak giyilebilir cihazları lüks ürünler olarak konumlandırmak geçmişte çok fazla işe yaramadı. Apple, 2015 yılında Apple Watch'unun 10.000 dolarlık 18 ayar altın versiyonunu piyasaya sürdü. Bir yıl sonra üretimi durduruldu.