OPPO, yeni yerel stratejisini ve bakış açısını duyurdu: “Türkiye için, Türkiye'de”

OPPO, Mayıs ayında duyuracağı yeni modeli ile Türkiye’deki faaliyetlerini hızlandırmayı planladığını açıkladı.

OPPO, yeni yerel stratejisini ve bakış açısını duyurdu: “Türkiye için, Türkiye'de”

Geçtiğimiz aylarda Türkiye’deki üretim, satış ve servis hizmetleri için Mıstaçoğlu Holding’e bağlı AGM A.Ş. ile stratejik iş ortaklığı anlaşması imzalayan OPPO, Türkiye'deki faaliyetlerini yeniden hızlandırıyor. İş birliği ile OPPO, yeni "Türkiye için, Türkiye’de" stratejisi ile Türkiye pazarında büyümek istediklerini ifade ediyor.

OPPO, Türkiye’deki faaliyetlerine 2019 yılında başladı. Şirket o tarihten bu yana ürün, teknolojileri ve servis desteği ile Türkiye'deki tüketicilere hizmetlerini sürdürüyor. Marka, Acun Ilıcalı ve Sıla iş birlikleri ve UEFA Şampiyonlar Ligi ortaklığı ile yerel kullanıcılarla etkileşim kurdu. Geçtiğimiz yıl UEFA Şampiyonlar Ligi Finali öncesinde efsanevi futbolcu Kaka, OPPO marka elçisi olarak İstanbul'da taraftarlarla bir araya geldi.

OPPO Orta Doğu ve Afrika Başkanı Chi Zhou, “OPPO olarak önümüzdeki üç yıl içinde Türkiye akıllı telefon pazarında ilk 3 markadan biri ve Türkiye'de tüketicilerin en güvendiği marka olmak için planlama ve çalışmalarımızı yeniden hızlandırıyoruz. Yeni ‘Türkiye İçin, Türkiye'de’ stratejimiz doğrultusunda uzmanlığımız, kaynaklarımız ve yeteneklerimiz ile Türkiye pazarında hızlı büyümemizi sürdüreceğiz” diye konuştu.

OPPO - AGM stratejik iş birliği kapsamında yetkili fabrika, 2024 yılının 2. çeyreğinden itibaren üretime başlayacak. OPPO’nun AGM'nin üretim tesisinde üretilen yeni modeli, Mayıs ayında Türkiye'de pazara sunulacak.