OPPO, UEFA ile ortaklığını önümüzdeki üç sezon için yenilediğini açıkladı

OPPO, Avrupa Futbol Federasyonları Birliği (UEFA) ile olan ortaklığını önümüzdeki 3 sezon için yenilediğini duyurdu.

OPPO, UEFA ile "3 sezon daha" dedi!

OPPO, UEFA ile “Resmi Akıllı Telefon Partneri” olarak iş birliği anlaşmasını yeniledi. Anlaşmaya ilişkin duyuru OPPO Yurt dışı Pazarlama, Satış ve Satış Sonrası Hizmetler Başkanı Billy Zhang ve UEFA Pazarlama Direktörü Guy-Laurent Epstein'ın katıldığı özel bir etkinlikte yapıldı. Ayrıca etkinliğe, futbolun yaşayan efsanesi Iker Casillas Fernández de sürpriz bir katılım gerçekleştirdi ve hayranlarla buluşarak yeni OPPO ürünlerini ve yapay zeka teknolojisini tanıttı.

Billy Zhang, etkinlikte yaptığı konuşmada şunları söyledi: "Son 2 yıldır UEFA ile olan iş birliğimiz, tüm nesillerden taraftarları bir araya getirip ilham verme konusunda ortak değerlerimizi vurguladı. Önümüzdeki üç yıl boyunca bu ortaklığı güçlendirmeyi, OPPO’nun görüntüleme ve yapay zeka teknolojileri aracılığıyla taraftarları maçlara daha da yaklaştırmayı ve genç oyuncular ile global futbol topluluğuna futbolun büyüsünü yaşatmak için daha fazla kaynak ayırmayı sabırsızlıkla bekliyoruz"

UEFA Pazarlama Direktörü Guy-Laurent Epstein ise şu açıklamalarda bulundu: "Geçtiğimiz 2 sezonda OPPO’nun akıllı telefonları ve teknolojileri, UEFA Şampiyonlar Ligi deneyimini gelişmiş görüntüleme ve yapay zeka yetenekleriyle dünya çapındaki taraftarlar için zenginleştirdi. Artık iş birliğimizi daha da ileriye taşıyarak daha fazla insanın futbolun tutkusunu hissetmesini ve UEFA Şampiyonlar Ligi'nden ilham almasını sağlamayı hedefliyoruz."

OPPO, futbolseverler için “Matchday Phone”u (Maç Günü Telefonu) geliştirdiğini de etkinlikte duyurdu. Futbolseverleri futbol heyecanına daha da yakınlaştırmak amacıyla OPPO, futbol efsanesi Iker Casillas Fernández'i ortaklık yenileme etkinliğinde yeni OPPO AI Studio özelliğini tanıtması için davet etti. OPPO, önümüzdeki 3 sezon boyunca AI Studio ve AI Silgi gibi yapay zeka özelliklerindeki yeniliklerle futbolseverlerin etkileşimini artırmaya devam edeceğini de açıkladı.