MODYO, "Dünyanın sayılı metropollerinden birinde doğmuş modern ve şehirli bir kanal... Tam bir İstanbullu... Dur durak bilmeyen şehrin ritmine ayak uyduran, enerjik ve İstanbul'un güzelliklerine durup bakabilen bir kanal." olarak kendini tanımlıyor.
Kendini genç, enerjik, üretken ve modern olarak tanımlayan N'OLUYO ile işbirliği yapmasının sırrı da burada yatıyor. "Biz işi gücü televizyon olan genç bir ekibiz. Televizyonu elimizde telefonumuz, kucağımızda bilgisayarımız olmadan seyredemiyoruz. Fark ettik ki bizim gibi birçok televizyon izleyicisi var. İstedik ki bizim gibi televizyonu sadece televizyondan seyretmeyen televizyon izleyicileri bir arada olsun. Yazılarla, oyunlarla, bilgilendiren-eğlendiren postlarla televizyonu gerçekten seven seyirci bir araya gelsin!" diyen N'OLUYO ve MODYO'nun yolları kaliteli, eğlenceli ve farklı içerik isteyen izleyici ve seyirci için aynı yerde kesişiyor.
Her gün toplu taşıma araçlarındaki ekranlarda milyonlarca yolcunun merakla izlediği içerikleri yayınlayan MODYO, bahar renkleriyle yeni yayın dönemine girdi. Yeni dönemin ilk adımları ise yeni bir iş birliği ile atıldı.
150 binden fazla üyesiyle televizyon sektörünün en çok tercih edilen içerik sitesi ve uygulamalarından biri olan N'OLUYO, televizyon ve sinema dünyasının merak edilen içeriklerini; erişimi birçok TV kanalından fazla olan, metroların yanı sıra metrobüs ve vapur gibi ulaşım araçlarında da İstanbulluların keyifli zaman geçirmesini sağlayan MODYO aracılığıyla izleyenler ile buluşturacak.
Gün içinde televizyon ve sinema izleyicilerine "Bunları Biliyor Musunuz?" başlığı altında oyuncuların hayatları hakkında bilgiler verecek kısa videolara imza atacak olan N'OLUYO, ilerleyen günlerde MODYO aracılığıyla yeni formatlarını da seyirciler ile tanıştıracak.
Haftanın üç günü Pazartesi-Çarşamba-Cuma günleri yeni içeriklerini MODYO üzerinden yayınlayacak olan N'OLUYO, hafta sonu günleri de özgün içeriklerini izleyici ile buluşturacak.