Kullanıcılar yeni telefonu Lumia'yı satın alsınlar diye Nokia akla gelmedik taktikler peşinde koşuyor. Firmanın pazarlamadan sorumlu başkanı Steven Overman Nokia World etkinliğinde bu ilgin yöntemlerin bazılarını basına açıkladı.
Bunların arasında otobüs duraklarına sahte saunalar koymak, kaldırımlarda performans sergileyecek DJ'ler kiralamak ve hatta insanları Windows Live simgeleri gibi giydirmek bile var. Overman'e göre buradaki amaç 25 yaş civarında olan genç kesini hedeflemek.
Peki tüm bu dublörler nasıl insanları Windows Phone 7'li Lumia'yı satın almasını sağlayacak?
Overman'in umudu, insanların tüm bu farklılıkları fotoğraflayıp sosyal medyada arkadaşlarıyla paylaşacakları ve bunlar üzerine konuşacakları yönünde. "Bu heyecan verici günlük etkinlikler insanları en sonunda işin gerçeğine yönlendirecek. Ve bu gerçek te mağaza olacak." diyor Overman.
Firmanın CEO'su Stephan Elop ise bu konuda kendinden biraz fazla emin bir şekilde şu açıklamayı yaptı: "...satış yapan perakende profesyonellerinin elinde tarihimizde hiç görmediğimiz kadar çok cihaz [Nokia] göreceğiz."