Squid Game özünde bir kapitalizm eleştirisi olsa da Netflix diziden para kazanmanın yollarını çeşitlendirmekten vazgeçmiyor. Akış devi, Squid Game’in ikinci sezonunun hazırlıklarına başlamasından ve aynı zamanda diziye dayanan bir reality show yayınlanmasından sonra Los Angeles'ta hayranların diziden ilham alınan oyunları oynamak, Kore atıştırmalıklarını tatmak ve hatta bazı kostümler satın almak amacıyla ödeme yapabilecekleri bir pop-up deneyimi başlattı.
Engadget'ın haberine göre, 39 dolardan başlayan genel giriş ücreti karşılığında katılımcılar, cam köprü ve 'Gganbu' misket çalma oyunu gibi şovun ölümcül mücadelelerinden esinlenen altı oyunda yarışmacı olacak. Oyuncular gerçek bir tehlikeyle karşı karşıya kalmasalar da bir oyunu kaybetmeleri halinde, altı oyuna da devam etmelerini ve katılmalarını sağlayan bir bileklik alıyor.
Netflix, bir misafirin 70 dakikalık deneyim süresi içinde altı mücadeleyi de geçmesi halinde, kısa bir süre evvel ikinci sezon için yenilenen reality şovun TV ayağında yer almak isteyenlere öncelikli oyuncu seçimi hakkı vereceğini söylüyor. Şu anda Los Angeles'a özel olan bu sınırlı süreli deneyim yeni yıl boyunca devam edecek ve Netflix, 'Squid Game: The Trials'ın gelecekte başka bir şehre de gelebileceğini belirtiyor.
Öte yandan Netflix, bu yüz yüze pop-up alanını oluşturmak için önde gelen Koreli teknoloji devi Samsung ile işbirliği yaptı. Örneğin, Kırmızı Işık - Yeşil Işık sırasında, oyun odasına yerleştirilen Galaxy S23 Ultra, Hyperlapse video ve hareketsiz görüntülerle oyunun önemli anlarını yakalıyor. Samsung TV’ler ve Galaxy mobil cihazları her bir oyun boyunca yerleştirilecek ve katılımcılar, Neo QLED 8K, 4K ve The Frame dahil olmak üzere Samsung TV ekranlarıyla çevrili “deneyimsel bölgelerde” gezinmek zorunda kalacak. Bir oyuncu, tüm oyunları bitirdikten sonra sokak yemekleri ve sojulu kokteylleri satın alabileceği bir ‘Kore Gece Pazarı’na erişim hakkı kazanıyor. Ayrıca katılımcılar, yarışmacılar tarafından giyilen ikonik yeşil eşofman takımını satın alma şansına da erişiyor.