Ağustos 2013'den beri internet ekosistemde daha başarılı ürün geliştirme bilincini yaymak amacı ile uygulama geliştiricileri, girişimcileri, profesyonelleri bir araya getiren Mobil Istanbul, 3. sezon açılışını çok önemli bir konu ve değerli bir misafir ile yapıyor.
04 Kasım 2015 Çarşamba akşamı 19:00 'da Starters Hub'da gerçekleşecek etkinliğin konusu "Mobil Reklam Harcamaları için Fayda Analitiği" olacak. Etkinlikte Appsflyer 'den Alex Grach ile mobil uygulamalar için reklam harcamalarının nasıl daha verimli yapabileceği ele alınacak
Sunumda aşağıdaki sorulara cevap bulabileceksiniz;
-
"Harcadığım paranın yarısı boşa gidiyor ama hangi yarısı" durumundan nasıl kaçınırım?
-
Mobil Attribution pazarını durumu nedir ?
-
iOS ve Android için En Faydalı 25 Medya Kanalı nedir ?
-
Hangi medya kanalların daha yüksek retention oranına sahip kullanıcı getiriyor?
-
Hangi kanallar hem daha çok download getiriyor hem de kaliteli kullanıcı getiriyor ?
-
Hangi markalar, ülkeler, dil ve OS versiyonları en iyi retention oranına sahip ?
Etkinliğe katılabilmek için, mobilistanbulkasim15.eventbrite.com adresine tıklamanız yeterli.
Mobil reklamlar için fayda analitiği neden önemli?
Mobil uygulamaların daha fazla indirilmesi için yapılan reklam harcamalarının geri dönüşleri takip edildiğinde "harcadığım paranın yarısı boşa gidiyor" hissine kapılabilirsiniz ve daha kötüsü bunun hangi yarısı olduğunu bilemiyorsunuz. Reklam bütçenizi harcadığınız mobil reklam ağları, sosyal ağlar ya da televizyon reklamları gibi farklı kanallarda verimlilik; uygulamanın kendisi, bu kanallarda ilettiğiniz mesaj ve bu kanallardaki takipçilerinin davranış şekilleri gibi birçok faktöre göre farklılık göstermekte.
Üstelik problem sadece kullanıcı kazanma maliyetlerinizi optimize etmek değil, diğer yandan da hangi kanaldan gelen kullanıcının retention ve LTV oranlarının daha iyi olduğu öğrenmek bütçe planlamasını ona göre yapmak gerekiyor. Bütün bunlar hangi kanala ne kadar bütçe ayırmanız gerektiği kararını daha önemli hale getiriyor. Hangi kanalın hangi faydayı sağladığını anlamak ise zor bir iş.
Faydayı ölçümlemek ve yorumlayabilmek geliştiriciler, girişimciler, markalar, ajanslar, reklam veren, mecra satanlar özetle bu işin herhangi bir aşamasında bulunan herkesin gündeminde olan bir konu ve nasıl verimli yapılır sorusunun da net bir cevabı yok. Tur tur data iterasyonları, pazarlamacının ürününü ve kanalları daha iyi tanıması ile birlikte verimlilik artsa da bu süreçte bütçenin bir çoğu boşa harcanmış oluyor.
Bu sebeple işi kolaylaştıracak pazarlamacıya / geliştiriciye / girişimciye daha fazla data sağlayacak toolarda kanallar için fayda analizi yapma konusunda büyük fayda sağlıyor.
Tarih ve mekan
Etkinlik 4 Kasım 2015 Çarşamba akşamı saat 19:00'da başlayacak ve Starters Hub 'da gerçekleştirilecek.
Starters Hub, Levent 'te Kanyon 'un yanında Safter İş Merkezinin alt katında bulunmaktadır.
Adres: Esentepe Mahallesi Büyükdere Caddesi Ecza Sokak Safter İş Merkezi Giriş Katı LEVENT / Beşiktaş / İstanbul
Mobil İstanbul Hakkında
Buluşturmak
Mobil Istanbul, İnternet ve telekomünikasyon sektörleri başta olmak üzere mobil teknolojilerle ilgilenen insanların ve şirketlerin toplandığı, tanıştığı ve tartıştığı tek platformdur. İnsanlar ve şirketler arasında kaliteli bağlar kurulmasına destek olmak ister.
Farkındalık oluşturmak
Mobil İstanbul, sektörün değerli profesyonel ve girişimcilerini deneyim ve yeteneklerini mobil severlere aktarmaları için motive eder. Eğitim ve seminerler ile ekosistemdeki farkındalık ve bilgi düzeyini arttırmayı hedefler.
Daha fazla ve daha başarılı uygulamalar ...
Mobil İstanbul, farklı motivasyonlara farklı etkinliklerle cevap vererek Türkiye 'de şirketlerin ve uygulama geliştiricilerin daha fazla ve daha başarılı mobil uygulamalar geliştirmesine katkıda bulunmak ister.
Etkinliğe katılabilmek için, mobilistanbulkasim15.eventbrite.com adresine tıklamanız yeterli.