Microsoft, geliştiricilere uygulanan yıllık ücreti kaldırıp, onlara satışlardan daha yüksek pay vererek Apple ve Google'ın uygulama mağazalarına kıyasla avantajlı hale gelmek istiyor. Ancak Windows'un uygulamalarda geride kaldığı algısı, hala ortadan kalkmış değil.
Firmanın yeni yayınladığı iki video ise belirli konularda 10'un üzerinde farklı uygulamanın bulunabildiğini gösteriyor. İlk videonun konusu fırtına kovalama iken, ikincisi müzik üretimine odaklanıyor. İki videonun da hedefi aynı: Microsoft'un mağazalarının yeteri kadar seçenek sunduğunu göstermek.
Yeni reklamların tüketicilerdeki "uygulama açığı" algısını hafifletmesi mümkün. Ancak bu fikri gerçekten değiştirmek için Microsoft'un bu iki videodan çok daha fazlasını yapması gerekecek.
İkinci video "Tellerin arkasındaki 12 Windows uygulaması"nı, sonraki sayfada izleyebilirsiniz.