Microsoft Gaming CEO'su Phil Spencer'ın açıklamaları sonrasında, şirketin bir Xbox akış çubuğu üretmesini bekleyenler rüyadan uyanıp gerçek dünyaya geri dönebilir.
Uzun süredir tartışılan Keystone kod adlı Xbox akış çubuğu, Spencer’a göre üretim, maliyet ve hizmet açısından iyi bir seçenek değil. CEO, The Verge’e verdiği demeçte “gerçekten istediğimiz donanımla oluşturduğumuzda, böyle bir ürünün olmasını istediğimizden daha pahalı olduğunu gördük” dedi. Ayrıca çalkantılı ekonomik durum ve muhtemel bir krizinin, tüketici alışkanlıkları üzerinde sürekli olarak daha geniş etki gösterdiğini ve bunun Keystone'un gerçeğe dönüşmemesinin arkasındaki belirleyici faktörlerden biri olduğunu söyledi.
Kısacası Microsoft, şimdiye kadar Keystone kod adıyla iddialara konu olan bir bulut akış cihazı üretmek konusunda kapıyı kapatmış durumda. Tabi şimdilik...