Harris Poll'un Amerika'da düzenlediği yıllık müşteri memnuniyeti anketinin 2018 sonuçlarını yayınladı. Şirket, markaları müşteri memnuniyeti, sosyal sorumluluk, ürünler, hizmetler ve duygusal çekiciliklerine göre puanlıyor. Aralık 2017 ile Ocak 2018 arasında 25,800 yetişkin katılımcıdan toplanan anket verileri ile aşağıdaki tablo hazırlandı.
Amazon, geniş ürün ve hizmetler yelpazesi ve Alexa yapay asistanı ile birinci sırayı aldı. Microsoft ise 20'inci sıradan 11'e kadar sıçramayı başardı, ancak bu başarının arkasında tam olarak ne yatıyor bilinmiyor. Şirket bu yıl Xbox One X'ı piyasaya sürdü ve Xbox Game Pass ile aylık ücret karşılığında kullanıcıların istedikleri oyunu oynamalarını sağladı. Bu yıl ayrıca bir çok Surface cihazı piyasaya sürüldü. Sony de PlayStation 4 sayesinde 31'inci sıraya sıçradı.
Apple ve Google ise genel bir başarısızlık sergilemiş gibi görünüyor. Apple bir yıl önceki 5'inci sırasından 29'a kadar gerilemiş durumda. iPhone X'in yeterli etkiyi yaratmadığı düşünülüyordu, ayrıca "eski iPhone'ların bilerek yavaşlatılması" müşterilerin hayal kırıklığına uğramasına sebep olduğu açık. Google ise Pixel 2'yi piyasaya sürmesine rağmen 8'inci sıradan 28'e düştü, bunun sebebi de büyük ihtimalle Pixel 2 ile birlikte gelen bir çok sorun olabilir.