Microsoft, Surface Pro 3'ü satmak için yeni bir hedef kitle belirledi: MacBook kullanıcıları. Surface Pro 3'ü, hafif, ince, uzun pil ömürlü ve tablet/laptop hibrid bir cihaz olarak konumlandıran Microsoft, masaüstü Windows 8.1 işletim sistemiyle çalışan cihazı aynı zamanda MacBook'un da rakibi olarak görüyor.
Microsoft MacBook'tan Surface Pro 3'e geçmeyi tercih eden müşterileri için özel bir de web sitesi hazırladı. Bu sitede, kullanıcıların MacBook'taki dosyalarını, işlerini Surface Pro 3'e nasıl taşıyabilecekleri ve yeni Windows ekosistemine nasıl kolayca adapte olabilecekleri anlatılıyor.
Bakalım Microsoft, özellikle ABD'de çok yaygın olan ve fanatizm seviyesinde kullanıcıları bulunan MacBook'ların kullanıcılarını ikna etmeyi başarabilecek mi veya ne kadar kullanıcıyı ikna edebilecek... Çeyrek mali yıl satış raporları açıklandığında her şey ortaya çıkacak.