LG Electronics, Uzaktan Çağrı ve LG FOTA () sistemlerini içeren "Uzaktan Erişim Servis Hizmetleri Uygulaması"nı, Kore'deki deneme sürümünün ardından tüm dünyadaki müşterilerinin hizmetine sunuyor.
Bu kapsamda, dünyanın ilk uzaktan bakım hizmetleri sunan mobil telefon üreticisi ünvanını kazanan LG, cep telefonu alanında arıza tanımlama ve çözüm sunmada yeni bir dönemi başlatıyor.
LG Optimus 2X, LG Optimus Black ile LG Optimus 3D dahil olmak üzere tüm üst kategori Optimus akıllı telefonlarda kullanılabilen "Uzaktan Erişim Servis Hizmetleri Uygulaması" ile kullanıcıların, akıllı telefonlarında herhangi bir sorun çıkması durumunda LG Müşteri Bilgi Merkezleri'ne (CIC) gitmesine gerek kalmıyor.
Kullanıcılar, önceden yüklenmiş "Uzaktan Erişim Servis Hizmetleri Uygulaması" ile telefonlarındaki sorunu servise başvurmadan tanılayabiliyor. Kayıt işleminin ardından, LG CIC temsilcileri kullanıcının Optimus akıllı telefonuna kablosuz olarak ulaşabiliyor. Uygulama kapsamında LG'nin teknik personeli e-postalar, iletiler, ajanda veya resimler gibi kişisel bilgilere, kullanıcının onayı olmadan erişemiyor.
Kullanıcılar aynı zamanda, akıllı LG FOTA sisteminden ve önceden yüklenmiş FOTA uygulamasından yararlanarak, güncellemelere ilişkin bildirimleri düzenli olarak alabiliyor. Sistem sayesinde müşteriler, bilgisayara bağlanmaya veya servise gitmeye gerek kalmadan telefonlarını en yeni işlevler ve özelliklerle güncelleyebiliyorlar.
LG'nin "Uzaktan Erişim Servis Hizmetleri Uygulaması", yılın ikinci yarısı boyunca Avrupa ve Asya Pasifik bölgesinin yanı sıra, Güney Amerika ve Orta Amerika'da de hizmete sunulacak.
Basın bülteninden derlenmiştir.