LG Electronics'in geliştirdiği ve akıllı beyaz eşya serisinde kullandığı yeni Akıllı Teşhis / Smart Diagnosis özelliği, arıza tanımlama ve çözüm sunmada yepyeni bir dönemi başlatıyor.
LG'nin Akıllı Teşhis / Smart Diagnosis özelliği sayesinde beyaz eşya ürünlerinde herhangi bir problem olması durumunda makine sahibinin tek yapması gereken çağrı merkezini aramak ve makinedeki teşhis düğmesine basmak oluyor. Böylece hizmet merkezindeki personel, çamaşır makinesinden gelen tonları dinleyerek sorunu tanımlayabiliyor.
"Yarın tekrar geleceğim; yanımda parça yok" klişesini ortadan kaldıran Akıllı Teşhis / Smart Diagnosis özelliği, arızayı çözemeyen teknisyenin ulaşım giderlerine de son vererek onarım giderlerinde tasarruf sağlıyor.
Sistemin sayısı yirmiye varabilen tüm olası arızaları tanımlayabildiğini belirten LG Electronics Türkiye Servis Müdürü Murat Tugasaygı "Tüketicilerimiz daha ilk aramadan itibaren teknisyen ziyaretine gerek kalmadan çamaşır makinelerinin nesi olduğunu anlıyorlar. Akıllı Teşhis / Smart Diagnosis özelliği sayesinde tüketicilerimiz, filtre veya pim değişimi gibi sorunların yarısını kendileri kolayca halledebiliyor. Müşterimizin kendi başına halledemediği durumlarda ise tanımlanmış arızayı bilen bir LG teknisyeni gerekli parçalarla birlikte onarımı gerçekleştirmek için müşterimizin evini ziyaret ediyor. Bu teknolojiyi 1 yıl gibi kısa bir sürede diğer beyaz eşya ürünlerimizde de kullanmaya başlayacağız" dedi.
LG beyaz eşya serisinin sahip olduğu Akıllı Erişim özelliği sayesinde de kullanıcılar, beyaz eşyalarını mobil cihazlarından takip ve kontrol edebiliyor. Örneğin kullanıcılar, akıllı bir telefon veya tablet kullanarak, çamaşır makinelerinin uzaktan yıkama devrini ayarlayabiliyor veya kurutma fonksiyonunu başlatabiliyor. Bu da çamaşır yıkama işini bir telefon görüşmesi yapmak kadar kolay hale getiriyor.
Basın bülteninden derlenmiştir.