Mozilla'nın Firefox web tarayıcısında kullandığı logo, uzun süredir büyük bir değişim yaşamadı. Şimdi ise şirket, 2009'dan bu yana kullandığı aynı logonun yeni sürümünü ortaya çıkardı.
Mozilla, yeni bir Firefox logosuna ihtiyaç duyulmasının nedenini, web tarayıcılarının artık sadece PC'de değil mobilde de kullanılması olarak açıklıyor. Şirkete göre mobil cihazlar göz önünde bulundurularak çizilen yeni logo, küçük veya daha düşük çözünürlüklü cihazlarda keskin ve net görünecek biçimde optimize edilmiş. Yeni logonun Retina ekranlarda da iyi göründüğünü vurgulayan Mozilla, onu SVG biçimine dönüştürmenin de artık mümkün olduğunu söylüyor.
Yeni logodaki farklılıklar arasında kürenin parlaklığını yitirmiş olması ve daha yumuşak, koyu bir mavi tonuna geçilmiş olması var. Bunun yanında dünyanın etrafını saran tilkinin kürkündeki detaylar da artık daha az. Orijinal tasarımın sahibi olan Sean Martell, değişikliklerle ilgili daha fazla detayı kendi blog'unda paylaşıyor.