Meta, TikTok'a ayak uydurma çalışmaları çerçevesinde, Reels'e bir dizi yeni araç ekliyor. Güncellemeler arasında yeni düzenleme özellikleri, daha uzun video süresi ve Reels videolarını Facebook’a ekleme yeteneği yer alıyor. Değişiklikler, Meta'nın TikTok ile rekabette elini güçlendirmek için yapıldığı izlenimi uyandırıyor.
Mark Zuckerberg, zamanlarının çoğunu Instagram ve Facebook yerine, giderek daha fazla TikTok'a harcayan genç kullanıcıları çekmek istediklerini zaten sıklıkla belirtiyor. Reels’e en az hikayeler kadar değer verdiği de açık.
Bu çerçeveye uygun olarak, Instagram’daki Reels, uzun zamandır Hikayeler'de kullanılan anket, emoji ve testler de dahil olmak üzere, benzer yeni özellikler kazanacak.
Uygulama ayrıca, içerik oluşturuculara Instagram uygulamasında oluşturabilecekleri video türlerinde daha fazla esneklik sağlayacak yeni düzenleme araçları getiriyor. Özellikle, içerik oluşturucular kendi seslerini içe aktarabilecek ve böylece Reels videolarına başka videolardan sesler ekleyebilecekler.
Instagram ayrıca, videolarını yorumlanmasını kolaylaştırmak için de şablonlar ekliyor. Son olarak, Reels videolarının uzunluğu 90 saniyeye çıkıyor.