İndirim ve teklifleri bir araya getiren mobil uygulama Lessy, Türkiye'de 1 milyon kez indirildi

İndirimli ürünler ve özel teklifler listeleyen Lessy uygulaması, 1 milyondan fazla uygulama indirme sayısına ulaştı.

İndirim ve teklifleri bir araya getiren mobil uygulama Lessy, Türkiye'de 1 milyon kez indirildi

Tüketicileri favori ürünlerindeki en iyi indirimlerle buluşturmak için tasarlanan akıllı mobil uygulama Lessy, 1 milyondan fazla uygulama indirme sayısına, 500 bin aylık aktif kullanıcıya ve ülke çapında 200'den fazla perakendeci kataloğu kapsama alanına ulaştı. Uygulama aynı zamanda, perakendecilere herhangi bir ücret ödemeden satış geliştirme, pazarlama ve analitik için uygun bir platform sunmayı hedefliyor.

Önde gelen perakende mağazalarının indirim ve tekliflerini tek bir mobil uygulamada toplamak üzere geliştirilen Lessy, Aralık 2023'te Türkiye'de faaliyete geçti. Şirket Türkiye'nin önde gelen perakendecileri ve satış noktaları ile iş ortaklıkları kurarak, daha fazla müşteri trafiği arayan mağazalar ve en uygun fiyatların peşindeki tüketiciler arasında karşılıklı fayda sağlayan bir ilişki vadediyor.

Uygulama hakkında bilgi veren Lessy Türkiye Ülke Müdürü Niyazi Doğan Öncü, "Lessy, tüketiciler için dijital bir alışveriş asistanı görevi görerek onlara akıllıca alışveriş kararları vermeleri ve her alışverişte tasarruf etmeleri için rehberlik ediyor. Bunu, en cazip fırsatlara ve nerede akıllıca alışveriş yapılacağına dair içgörülerini paylaşan bir arkadaşa sahip olmak gibi düşünebilirsiniz. Tek yapmanız gereken uygulamayı açmak ve satın almak istediğiniz ürünü aramak. Lessy size çevrenizdeki tüm mağazalar için en iyi fiyat seçeneklerini gösterecektir." dedi.

Lessy halihazırda Şok, Evidea, DeFacto, Happy Center, Show Market ve Hakmar gibi birçok Türk perakendeci ile işbirliği yapıyor. Müşteriler Lessy uygulamasında indirimleri ve teklifleri gerçek zamanlı olarak bulabiliyorlar.

Şok Marketler Zinciri tarafından verilen bilgiye göre; Şok Marketler’de satılan ürünlerin Lessy'de tanıtılmaya başlanmasından sonra, indirimli ürünlerin satışlarında ve müşteri etkileşimlerinde önemli bir artış yaşandığı belirtiliyor. Lessy'nin teknolojisinden yararlanılarak daha geniş bir kitleye ulaşıldığı da belirtilirken, bu durumun müşteri tabanında bir büyümeye yol açtığı da vurgulanıyor. Ayrıca, Şok müşterilerinin platform aracılığıyla en iyi fırsatlara ve indirimlere erişmenin kolaylığından duydukları memnuniyeti, Şok Marketler yetkilileriyle paylaştıkları ve bunun da tekrar satın alımlarda bir artışa yol açtığı da ifade edildi.

Lessy Türkiye Ülke Müdürü Öncü, perakendeciler için sunulan faydaların altını şu sözlerle çizdi: "Platformumuz yalnızca mağaza trafiğini ve satışları artırmayı vaat etmekle kalmıyor, aynı zamanda mağaza listelerini optimize etmek için aylık analizlerle tamamlanan ek bir pazarlama kanalı olarak da hizmet veriyor. Tüm teknik konuları biz yönetiyoruz ve perakendecilerin sadece en son kataloglarını sunarak sisteme katılmalarını sorunsuz hale getiriyoruz."

Lessy, Haziran ayında en popüler ürünler hakkında da bilgiler de ortaya koydu. Türkiye’deki tüketiciler, ilgili ayda en çok Lessy'de karpuz, patates, siyah çay ve portakal indirimlerine baktı. Haziran ayının tatil haftasında, yaz sıcağıyla başa çıkma çabası olduğu anlaşılan vantilatörler de zirveye çıktı.

Eğer mağazanızı Lessy'de listelemek istiyorsanız https://lessy.app/tr/ retailers adresini ziyaret etmek gerekiyor.