Kingston Technology Company Inc.'in oyunculara yönelik bölümü olan HyperX ve global e-spor eğlence şirketi Allied Esports, HyperX Esports Truck olarak adlandırılan Kuzey Amerika'nın ilk mobil e-spor arenasının isim hakları kapsamında CES 2019 öncesinde uzun süreli bir anlaşma yaptıklarını duyurdu. Daha önce Esports Arena DRIVE ismiyle bilinen tır ilk gösterisini CES 2018'de yapmıştı. 2019'da HyperX Esports Truck adıyla yapılacak ilk gösteri ise önümüzdeki ay Sands Convention Center'da gerçekleştirilecek.
HyperX Esports Truck, markanın ABD genelindeki oyun, eğlence, yaşam tarzı ve müzik etkinliklerindeki etkisini artırıyor. 24,4 metre uzunluk ve 35 ton ağırlığa sahip 18 tekerlekli teknoloji harikası bu tır; tek bir tuşla açılarak eksiksiz bir yarışma sahnesi, bir yayın stüdyosu, sosyal medya merkezi ve VIP salonu içeren mobil bir arenaya dönüşüyor.
Kasım ayında Esports Arena Las Vegas'ın isim haklarını alan HyperX şimdi de mobil e-spor arenasının isim haklarını alarak Allied Esports ile iş birliğini genişletmeye devam ediyor.
HyperX olarak Allied Esports ile iş birliğini sürdürmekten mutluluk duyduklarını aktaran HyperX Kurumsal Pazarlama Direktörü Daniel Kelley: "2019'da HyperX Esports Truck ve diğer çalışmalarımızla turnuvalar, festivaller ve spor etkinliklerinde daha çok oyuncuya erişme fırsatı elde edeceğiz." diyor.
HyperX, CES 2019'da en yeni ürünlerini ziyaretçilerle buluşturacak
HyperX, CES 2019'da oyuncu kulaklıkları, mouse'lar, klavyeler ve RGB belleklerinin yanı sıra yayıncılar, fikir önderleri ve sunucular için geliştirilen ilk HyperX USB mikrofonunun da olduğu yeni ürünlerini tanıtacak. HyperX ayrıca Güney Kaliforniya merkezli bir kulaklık üreticisiyle tasarladığı etkileyici ses özelliklerine sahip yeni bir oyuncu kulaklığını da bu etkinlikte duyuracak. Ürünler The Venetian'daki basın odasında ve CES Unveiled ile Pepcom Digital Experience basın etkinliklerinde gösterilecek.
Las Vegas'a gelen ziyaretçiler elektronik fuarının yanı sıra Luxor Hotel'deki yeni HyperX Esports Arena Las Vegas'ı ve yeni arena sembolünü de görebilecek. HyperX logosunun nasıl yerleştirildiğini gösteren hızlandırılmış videoyu buradan izleyebilirsiniz.
"We're All Gamers" sloganından ilham alan HyperX ayrıca, e-spor, geleneksel spor ve müzik elçilerinin eşsiz bakış açılarını kattığı yenilikçi bir reklam kampanyasına da başlıyor. Bu kampanyanın 2019'da televizyonlarda, dijital ve sosyal kanallarda yer alması bekleniyor.